فیلم Enola Holmes 2 با حضور هنری کویل و میلی بابی براون ساخته می شود

1 1,536

ساخت فیلم Enola Holmes 2، با بازگشت میلی بابی براون و هنری کویل به صورت رسمی آغاز شد. در پاییز گذشته شاهد اکران Enola Holmes بودیم، فیلمی که بر روی انولا، خواهر کوچک تر و باهوشِ شرلوک هلمز تمرکز داشت. این فیلم که به کارگردانی هری بردبیر ساخته شد، اقتباسی از اولین کتاب نانسی اسپرینگر بود. داستان این کتاب درباره انولا است که بر روی دلیل ناپدید شدن ناگهانی مادرش تحقیق میکند. انولا هلمز هنگام اکران، نقد های مثبتی را دریافت کرد و تا مدتی جزو بهترین های نتفلیکس بود.

وقتی Enola Holmes برای اولین بار به نمایش در آمد، صحبت هایی دربارة ساخت دنبالة آن شد. داستان فیلم اول، در پایان فیلم جمع بندی شد اما اسپرینگر چندین رمان از این سری دارد و میتواند زمینه ای برای ساخت فیلم های بیشتری از انولا هلمز باشند. در حال حاضر میلی بابی براون بازیگر نقش انولا هلمز، امیدش را برای ساخت یک دنباله نشان داد، و هری بردبیر کارگردان فیلم نیز گفت که صحبت هایی درباره ساخت دنبالة این فیلم در نتفلیکس صورت گرفته است.

اوضاع در چند ماه گذشته بسیار آرام بوده است اما سرانجام این سکوت با انتشار توییتی از نتفلیکس شکسته شد. در تاریخ 13 مه، نتفلیکس در توییتر اعلام کرد که Enola Holmes 2 به صورت رسمی در حال ساخت است. براون، هنری کویل بعنوان بازیگر و بردبیر بعنوان کارگردان به پروژه بازگشتند. جک تورن نیز فیلم نامه قسمت دوم را مینویسد. هنوز مشخص نیست که هلینا بانهم کارتر، سم کفلین یا اوئیس پارتریج به پروژه بازمیگردند یا خیر.

اخیرا نتفلیکس علاقه اش را برای ساخت دنباله فرنچایز هایش نشان داده است. برای مثال فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) که هفته دیگر منتشر می شود، انتظار میرود که دنیای سینمایی زامبی محور جدیدی باشد و چند فیلم عاشقانه و تعطیلاتی نیز وجود دارد که به یک سری تبدیل شده اند. انولا هلمز نیز پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک سری دنباله دار، دارد و اینکه دو بازیگر از این فیلم، نقش اصلیِ دو سریال دیگر در نتفلیکس هستند نیز کمک زیادی به این موضوع میکند. میلی بابی براون به بازی در سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) ادامه میدهد و هنری کویل نیز برای بازی در فصل دوم ویچر باز میگردد. در نتیجه ساخت دنبالة انولا هلمز کاملا جدی و قطعی است.

قسمت اول فیلم Enola Holmes، بر اساس کتاب اول اسپرینگر بود، پس میتوانیم نتیجه بگیریم که دنبالة آن میتواند بر اساس کتاب دوم او به نام “پرونده بانوی چپ دست” باشد. انولا در این کتاب در حال تحقیق بر دلیل ناپدید شدن شخص دیگری به نام بانو سسیلی الستیر است. همچنین بازگشت کویل به Enola Holmes 2، نشان میدهد که در این فیلم، بیشتر به رابطه بین انولا و شرلوک پرداخته میشود. به طور خلاصه، داستانی که برای دنبالة انولا هلمز در نظر گرفته میشود، میتواند شکل های مختلفی داشته باشد. نتفلیکس هنوز زمانی را به اطلاع رسانی اختصاص نداده است، اما با پیش رفتن روند ساخت فیلم، خبر های بیشتری منتشر میشود.

هنری کویل و میلی بابی براون نیز قطعا در انولا هلمز 2 حضور خواهند داشت
هنری کویل و میلی بابی براون نیز قطعا در انولا هلمز 2 حضور خواهند داشت

 

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما نسبت به ساخته شدن انولا هلمز 2 چیست؟

منبع: پلی مگ

1 دیدگاه
  1. Enola می گوید

    کاش به زودی منتشر بشه
    در یه خبری خوندم که فیلم برداریش به پایان رسیده
    و خود نتفلیکس به طور رسمی حضور میلی و لوئیس رو تائید کرده کاش زود منتشر بشههه
    و کاش بیشتر به انولا و وایکان پرداخته بشه من عاشقشونم🥺🥺

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود