قوانین و مقررات فروشگاه پلی مگ

شرایط و قوانین فروشگاه می تواند هر زمان به صلاحدید اعضای تیم پلی مگ، با توجه به شرایط – قوانین و سیاست های جدید دچار تغییرات شود؛ پس مشتری موظف است قبل از هر بار خرید متن ها را با دقت بخواند.

استفاده از خدمات فروشگاه پلی مگ (خرید از طریق کارت به کارت – خرید مستقیم از طریق درگاه پرداخت – خرید از طریق شبکه های اجتماعی – خرید از طریق سایت) به منزله تایید قوانین و شرایط استفاده از محصولات می باشند! در صورت اعتراض به این صفحه، قبل از خرید با پشتیبانی فروشگاه صحبت کنید

شرایط – قوانین – مسئولیت های پلی مگ و مشتری در قبال یکدیگر

  • اگر شما سفارشی را در بخش فروشگاه ثبت کردید و تیم ما به هر دلیلی قادر به فعالسازی آن نبود و مشکل مستقیما از طرف ما بود (تاکید) پلی مگ، مبلغ پرداختی توسط مشتری را ظرف 1 الی 4 روز کاری عودت می دهد و در صورتی که مشکل از طرف مشتری یا طرف سوم باشد (مثلا اکانت با مشخصات اشتباه – عدم همخوانی و مطالعه متن و شرایط و یا مشکل از طرف شرکت سازنده بازی، مشکلات بانکی، اختلال و …)، هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند!
  • با توجه به اینکه سفارش ها از طریق پرداخت ارزی انجام می شوند و معمولا بلافاصله بعد از خرید توسط مشتری پرداخت ارزی انجام می شود، امکان برگشت یا عودت وجه وجود ندارد (فقط در شرایط خیلی خاص)
  • پلی مگ به هیچ عنوان در قبال مشتریانی که از خواندن شرایط و قوانین این صفحه و یا خود محصول امتناع می کنند مسئولیتی قبول نمی کند (علی الخصوص کسانی که تیک توضیحات محصول و شرایط و قوانین سایت را می زنند)
  • پلی مگ در قبال سیاست های بازی ها و علی الخصوص تحریم ها هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند، چرا که ما فقط وظیفه پرداخت های درون برنامه ای داریم و در صورت رخ دادن هرگونه مشکل که به طور مستقیم و غیر مستقیم به سیاست و قوانین بازی ها مربوط می شود و بازیکن موظف است قبل از خرید از طریق سایت توسعه دهنده یا شرکت بازی، مسائل مربوطه را از بخش (Privacy and Security یا موارد مشابه) مطالعه کند.
  • در پلی مگ هیچگونه ضمانتی در قابل هیچ محصولی داده نمی شود و تنها ضمانتی که تیم ما به شما می دهد، ضمانت اصالت کالا یا همان پرداخت درون برنامه ای، به صورت روند قانونی-بین المللی است.
  • پلی مگ کوچک ترین مسئولیتی در قبال تصمیمات و سیاست های جدید شرکت ها ندارد و در صورتی که اتفاقی رخ دهد (مثلا بن شدن ایرانی ها در بازی یا پس گرفتن محصول خریداری شده توسط شرکت بازی ویدیویی)، می تواند شرایط و قوانین محصول را مطابق با آن تغییر دهد.
  • حضور ایرانی ها در بعضی از بازی ها و یا وجود فروشگاه های ایرانی، از لحاظ کپی رایت غیر قانونی محسوب می شود و پلی مگ هیچگونه مسئولیتی در این رابطه قبول نمی کند.
  • خیلی از بازی ها و شرکت ها اسما ایران را در لیست تحریم های خود قرار نداده اند، اما به طور پیش فرض، پرداخت توسط ایرانی ها غیر قانونی محسوب می شود و امکان رخ دادن هر گونه اتفاق ناگواری وجود دارد و پلی مگ پیشاپیش در این موارد هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  • سفارش هایی که مشکل دارند (چه از لحاظ مشخصات و چه از لحاظ رعایت نکردن قوانین و شرایط محصول خریداری شده) تماما برعهده خود مشتری می باشند و فقط در صورتی برگشت وجه انجام می شود که مشتری در همان روز و ساعت کاری درخواست برگشت کند، در غیر این صورت وجه پرداختی به کیف پول حساب کاربری مشتری اضافه می شود و می تواند از آن برای خرید سایر محصولات استفاده کند؛ همچنین توجه داشته باشید که این قانون، در شرایط و هر محصول متفاوت هست و پس بهتر است قبل از خرید و یا بعد از خرید (زمانی که قصد لغو سفارش دارید) در این رابطه از فروشگاه و پشتیبانی آنلاین بپرسید.
  • طبق قوانین موجود، فقط افراد 18 سال به بالا حق استفاده از خدمات فروشگاه پلی مگ را دارند، در غیر این صورت باید با اجازه و راهنمایی خانواده خود اقدام به خرید کنند، مگر اینکه صاحب کارت خودشان باشند.
  • مشتریانی که درخواست کنسل شدن سفارش و عودت وجه را به دلایل عجیب و غریب و گاها بدون دلیل منطقی درخواست می کنند، باید اثبات کنند که مبلغ واریزی به حساب فروشگاه پلی مگ، با رضایت کامل صاحب کارت بوده است و ما برای این مسئله نیز تدابیری اندیشیده ایم.
  • سفارشات مرتبط با گیفت کارت ها (مثلا استیم والت) به هیچ عنوان قابل برگشت و یا لغو نمی باشند و تمام مسئولیت ها برعهده خود مشتری می باشد.
  • پشتیبانی فقط وظیفه پاسخگویی در رابطه با محصولات موجود در فروشگاه را دارد و از سوالات فرعی و غیر مرتبط جدا خودداری فرمایید! (حتی شما مشتری عزیز)
  • اصلی ترین بخش پشتیبانی درون سایت و قسمت فروشگاه انجام می شود و انتظار پاسخ فوری در واتساپ و تلگرام و اینستاگرام و علی الخصوص ایمیل را نداشته باشید!
  • اگر خریدی که انجام داده اید به اکانت نیاز دارد، لطفا بعد از خرید دو مرحله ای را فعال و یا رمز اکانت خود را تغییر دهید؛ پلی مگ هیچگونه نیازی به اکانت شما و یا محتویات درون اکانت شما ندارد و مسئولیت رخ دادن هر گونه اتفاق مشابه با موارد ذکر شده، بر عهده خود مشتری می باشد.
  • خدمات رایگان مخصوص مشتریان و اکانتی است که با آن سفارش ثبت شده است (مثلا خرید درون برنامه ای با ویباکس مخفی) و خدماتی مثل چک کردن تعداد ویباکس و موارد از این دست نداریم!
  • گاها به دلیل تعداد بسیار بالای مشتریان در قسمت پشتیبانی و یا وقت استراحت (در ساعت کاری)، امکان پاسخگویی فوری وجود ندارد و در صورتی که پاسخی دریافت نکردید، منتظر پاسخ بمانید و جدا از پیام هایی مثل «الو» – «چرا جواب نمیدی» – «استفاده از انواع ایموجی» – تماس تلفنی و … پرهیز کنید، چرا که در صورت مشاهده دسترسی شما مسدود می شود.
  • نرسیدن پیامک های سفارش و … کوچک ترین ارتباطی به فروشگاه پلی مگ ندارد و این مشکل از خط موبایل شما می باشد که شماره پنل سایت را به عنوان تبلیغاتی شناسایی می کند، پس برای پیگیری سفارش خود از طریق پنل حساب کاربری سایت به آدرس مقابل اقدام کنید: playmag.ir/userp
  • خرید محصولات گیمینگ و استفاده از خدمات ما، به معنای پذیرفتن قوانین فروشگاه پلی مگ است و ما بین مشتریانی که از طریق کارت به کارت و درگاه پرداخت اقدام به واریز وجه می کنند، هیچگونه تفاوتی قائل نیستیم و قانونا هر کسی از برند ما استفاده می کند، موظف است تا این صفحه + صفحه محصولات را به صورت کامل مطالعه کند، به معنای دیگر این مورد کاملا وظیفه مشتری است و ما نمی توانیم برای تک تک مشتریان تمام قوانین و شرایط حاکم بر فروشگاه را توضیح دهیم و دلیل ایجاد این صفحه نیز دقیقا همین است. (استفاده از خدمات فروشگاه پلی مگ به منزله تایید تمامی قوانین و شرایط این صفحه است)
  • پلی مگ کوچک ترین وظیفه ای در رابطه با توضیح شرایط و قوانین فروشگاه ندارد و تک تک مشتریان برای جلوگیری از پایمال شدن حق خود و یا خرید ایمن و بدون مشکل، باید این صفحه را مطالعه کنند (طبق قانون تجارت الکترونیک بین المللی که در سراسر جهان اجرایی می شود).
  • مشتریان گرامی که مدعی هستند لینک قوانین را ندیده ایم … در صفحه محصول چیز خاصی نبود … به این نکته توجه داشته باشند که اولا طبق دو قانون بالا خود مشتری است که وظیفه درخواست قوانین و شرایط سایت را دارد و ملاک چت های پشتیبانی و شبکه های اجتماعی نمی باشند و مهم ترین صفحه ای که ما آن را ملاک قرار می دهیم این صفحه می باشند ضمن اینکه شما در صفحه محصول و قسمت سبد خرید (یک مرحله قبل از ورود به درگاه پرداخت) به صورت اختیاری تایید کرده اید که با شرایط و قوانین حاکم بر فروشگاه پلی مگ موافق هستید و کوچک ترین اعتراضی ندارید.
  • ما در انتهای این صفحه، قوانین و مقرراتی را که اضافه و یا بروزرسانی کرده ایم، به همراه تاریخ اعلام می کنیم، پس شما موظف هستید همیشه قبل از خرید چک کنید و اگر تغییر رخ داده بود، آن را مطالعه کرده و یا به آن اعتراض کنید.
  • همانطور که بارها در شرایط و مقررات قبلی گفته شد، اکثر محصولات فروشگاه پلی مگ دارای گارانتی اصالت کالا (روش تهیه از طریق روند پرداخت قانونی) دارند اما ممکن است برخی از محصولات دارای ریسک و … باشند، به همین دلیل احتمال اینکه نوع ضمانت و گارانتی آنها متفاوت با سایر محصولات باشند وجود دارد که در این صورت مشتری باید قبل از خرید محصول خود شرایط گارانتی (داشتن یا نداشتن و شرایط آن) را جویا شود، همچنین ما هم در قسمت توضیحات محصول در صورتی که گارانتی داشته باشد به آن اشاره می کنیم.

شرایط فعالسازی محصولات و سفارش ها

  • ساعت کاری فروشگاه از ساعت 14 الی 22 (روز های غیر تعطیل) و 14 الی 20 (روزی های تعطیل) می باشد و سفارش ها نیز طی این ساعت فعال می شوند
  • در صورتی که سفارشی در ساعت کاری فعال و انجام نشود، باید از قسمت پشتیبانی آنلاین سایت یا شبکه های اجتماعی (ترجیحا پشتیبانی آنلاین سایت)، کد سفارش یا نام و نام خانوادگی خود را جهت پیگیری سفارش ارسال نمایید تا دلیل تاخیر یا عدم انجام سفارش برای شما توضیح داده شود
  • پلی مگ در مواردی مثل: «مشکلات بانکی» – «اختلال در سرورهای بازی» – «دیر ثبت شدن سفارش (مثلا ساعت 21:30 سفارش شما ثبت شده باشد و تا قبل از 22 نیز فعال نشده باشد» – «پیچیده بودن روند فعالسازی سفارش» – «اشتباه یا ناقص بودن اطلاعات ارسالی (چه حساب کاربری و چه سایر مشخصات مهم) هیچونه مسئولیتی قبول نمی کند!
  • در صورتی که سفارش خود را در زمان مناسبی ثبت کرده باشید (شرایط بالا رخ نداده باشد) اما سفارش در همان روز کاری
  • برخی از سفارش ها نیاز به زمان بیشتری جهت فعالسازی دارند (به هر دلیلی) و در صورتی که کارهای سفارش انجام شده باشد و یا تیم پشتیبانی پلی مگ همانند تمامی مشتریان برای آن مشتری وقت و زمان گذاشته باشد، هیچگونه توضیحی در رابطه با عودت وجه به دلیل دیرکرد پذیرفته نخواهد شد!

در صورتی که اتفاقی رخ دهد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به موارد و قوانین گفته شده مربوط نباشد، مشتری حق اعتراض دارد!

بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی ماه 1400

آخرین نتیجه: اضافه شدن یادآوری در رابطه با بروزرسانی قوانین (همین بخشی که درحال مطالعه هستید) + یادآوری دوباره در رابطه با گارانتی محصولات