قوانین و مقررات فروشگاه پلی مگ

شرایط و قوانین فروشگاه می تواند هر زمان به صلاحدید اعضای تیم پلی مگ، با توجه به شرایط – قوانین و سیاست های جدید دچار تغییرات شود؛ پس مشتری موظف است قبل از هر بار خرید متن ها را با دقت بخواند.

شرایط – قوانین – مسئولیت های پلی مگ و مشتری در قبال یکدیگر

  • اگر شما سفارشی را در بخش فروشگاه ثبت کردید و تیم ما به هر دلیلی قادر به فعالسازی آن نبود و مشکل مستقیما از طرف ما بود (تاکید) پلی مگ، مبلغ پرداختی توسط مشتری را ظرف 1 الی 4 روز کاری عودت می دهد و در صورتی که مشکل از طرف مشتری یا طرف سوم باشد (مثلا اکانت با مشخصات اشتباه – عدم همخوانی و مطالعه متن و شرایط و یا مشکل از طرف شرکت سازنده بازی، مشکلات بانکی، اختلال و …)، هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند!
  • با توجه به اینکه سفارش ها از طریق پرداخت ارزی انجام می شوند و معمولا بلافاصله بعد از خرید توسط مشتری پرداخت ارزی انجام می شود، امکان برگشت یا عودت وجه وجود ندارد (فقط در شرایط خیلی خاص)
  • پلی مگ به هیچ عنوان در قبال مشتریانی که از خواندن شرایط و قوانین این صفحه و یا خود محصول امتناع می کنند مسئولیتی قبول نمی کند (علی الخصوص کسانی که تیک توضیحات محصول و شرایط و قوانین سایت را می زنند)
  • پلی مگ در قبال سیاست های بازی ها و علی الخصوص تحریم ها هیچگونه مسئولیتی قبول نمی کند، چرا که ما فقط وظیفه پرداخت های درون برنامه ای داریم و در صورت رخ دادن هرگونه مشکل که به طور مستقیم و غیر مستقیم به سیاست و قوانین بازی ها مربوط می شود و بازیکن موظف است قبل از خرید از طریق سایت توسعه دهنده یا شرکت بازی، مسائل مربوطه را از بخش (Privacy and Security یا موارد مشابه) مطالعه کند.
  • در پلی مگ هیچگونه ضمانتی در قابل هیچ محصولی داده نمی شود و تنها ضمانتی که تیم ما به شما می دهد، ضمانت اصالت کالا یا همان پرداخت درون برنامه ای، به صورت روند قانونی-بین المللی است.
  • پلی مگ کوچک ترین مسئولیتی در قبال تصمیمات و سیاست های جدید شرکت ها ندارد و در صورتی که اتفاقی رخ دهد (مثلا بن شدن ایرانی ها در بازی یا پس گرفتن محصول خریداری شده توسط شرکت بازی ویدیویی)، می تواند شرایط و قوانین محصول را مطابق با آن تغییر دهد.
  • حضور ایرانی ها در بعضی از بازی ها و یا وجود فروشگاه های ایرانی، از لحاظ کپی رایت غیر قانونی محسوب می شود و پلی مگ هیچگونه مسئولیتی در این رابطه قبول نمی کند.
  • خیلی از بازی ها و شرکت ها اسما ایران را در لیست تحریم های خود قرار نداده اند، اما به طور پیش فرض، پرداخت توسط ایرانی ها غیر قانونی محسوب می شود و امکان رخ دادن هر گونه اتفاق ناگواری وجود دارد و پلی مگ پیشاپیش در این موارد هیچگونه مسئولیتی ندارد.

شرایط فعالسازی محصولات و سفارش ها

  • ساعت کاری فروشگاه از ساعت 14 الی 22 (روز های غیر تعطیل) و 14 الی 20 (روزی های تعطیل) می باشد و سفارش ها نیز طی این ساعت فعال می شوند
  • در صورتی که سفارشی در ساعت کاری فعال و انجام نشود، باید از قسمت پشتیبانی آنلاین سایت یا شبکه های اجتماعی (ترجیحا پشتیبانی آنلاین سایت)، کد سفارش یا نام و نام خانوادگی خود را جهت پیگیری سفارش ارسال نمایید تا دلیل تاخیر یا عدم انجام سفارش برای شما توضیح داده شود
  • پلی مگ در مواردی مثل: «مشکلات بانکی» – «اختلال در سرورهای بازی» – «دیر ثبت شدن سفارش (مثلا ساعت 21:30 سفارش شما ثبت شده باشد و تا قبل از 22 نیز فعال نشده باشد» – «پیچیده بودن روند فعالسازی سفارش» – «اشتباه یا ناقص بودن اطلاعات ارسالی (چه حساب کاربری و چه سایر مشخصات مهم) هیچونه مسئولیتی قبول نمی کند!
  • در صورتی که سفارش خود را در زمان مناسبی ثبت کرده باشید (شرایط بالا رخ نداده باشد) اما سفارش در همان روز کاری
  • برخی از سفارش ها نیاز به زمان بیشتری جهت فعالسازی دارند (به هر دلیلی) و در صورتی که کارهای سفارش انجام شده باشد و یا تیم پشتیبانی پلی مگ همانند تمامی مشتریان برای آن مشتری وقت و زمان گذاشته باشد، هیچگونه توضیحی در رابطه با عودت وجه به دلیل دیرکرد پذیرفته نخواهد شد!

در صورتی که اتفاقی رخ دهد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به موارد و قوانین گفته شده مربوط نباشد، مشتری حق اعتراض دارد!