تجربه بازی های کرک نشده به صورت کرک قانونی و ارزان

0 881

در طول این چند سال اخیر شرکت های بازی سازی و سرمایه گذاران آن ها سعی بر این داشتند که بازی هایشان کرک نشوند و امسال به بخش زیادی از اهدافشان رسیدند..
حال با یا شرایط که بازی ها کرک نمی شوند بهترین کار روی آوردن به فراد و گروه های قابل اعتماد برای تهیه سیدی کی (اکانت) اشتراکی هستش.

کرک قانونی یا اکانت اشتراکی چیست؟

اکانت اشتراکی تفاوتی با کرک ندارد و یک جورایی میشه گفت کرکی قانونی برای تعداد نفراتی هست که می خواهند از آن استفاده بازی کردن برای بازی هایی است که از قفل هایی مثل دنوو استفاده می کنند که قابلیت کرک شدن ندارند؛ پس با خرید کنند. اشتراکی امکان بازی کردن به صورت آفلاین فراهم می شود و دیگه لازم به صبر کردن برای کرک شدن یا نشدن بازی نیست

آیا بعد از فعال سازی میتوانم از آپدیت ها و پچ های رسمی بازی استفاده کنم؟

بله! یکی از مزایای اکانت های اشتراکی نسبت به کرک اینه که شما هر زمان که بخواهید میتوانید بازی را آپدیت کنید و از امکانات جدیدش بهره مند شوید.

خوبیه بازی های اشتراکی اینه که همه بازی های روز دنیا را می توانید با کمترین هزینه تجربه کنید،اشتراکی هیچ محدودیت زمانی برای بازی کردن ندارد..

PC Gamer باضمانت و پشتیبانی بالای خود آسودگی خاطر را برای شما بازیبازان فراهم می کنند تا با خیالی آسوده به بازی مورد علاقه خود بپردازید و نگران از دست رفتن بازی خود نباشید.

 

به تلگرام: thepcgamer@ و اینستاگرام:  بپیوندید  . (برای ورود به پیچ اینستاگرام و یا تلگرام thepcgamer روی متن های قرمز کلیک کنید)

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود