مصاحبه با سازندگان بازی ادابازی | پانتومیم
مصاحبه با مصاحبه با استودیو هایآپ: برای چند ثانیه با این فکر کنید که یک بازی موفق ساخته اید که با استقبال خیلی خوب کاربران مواجه شده است و بیش از 50,000 نصب فعال دارد، اما درآمدی از آن نداشته باشید و از شما حمایت نکنند، چه حسی به شما دست می دهد؟ آیا از ساختن بازی ناامید خواهید شد؟ در مصاحبه با بازی سازان امروز به سراغ آقای مهدی آسیابی، مدیر استودیو بازی سازی هایآپ (Hiup) رفتیم و با ایشان گفت و گویی جذابی را ترتیب داده ایم، در این گفت و گو به مواردی همچون مشکلات بازی سازان ایرانی و علی الخصوص فروش امتیاز بازی چپولی (یکی از آثار استودیو هایآپ) اشاره کردیم. شما را به مصاحبه با سازندگان بازی ادابازی | پانتومیم دعوت می کنم.
متن مصاحبه با آقای مهدی آسیابی
سلام خدمت شما آقای آسیابی
سلام وقت بخیر
کمی از اولین بار که وارد عرصه به بازی سازی شدید بگید و دلیل علاقتون به این حرفه چیه و چطور شما رو جذب خودش کرد؟
چند وقت هست توی این حوزه فعالیت میکنید و اینکه درمورد آثار ساخته شدتون بیشتر توضیح بدید
بازی ادابازی | پانتومیم، از اون دسته از بازی هایی هست که باعث میشه خانواده ها برای چند
دقیقه هم که شده کنار هم به شادی و بازی بپردازند، دوست دارم در مورد اینکه ساخت بازی
ادابازی | پانتومیم چطور به ذهن شما و تیمتون رسید بیشتر صحبت کنید و اینکه آیا از نمونه
داخلی-خارجی الهام گرفتید؟
بازی ادابازی | پانتومیم، یک بازی آفلاین و بدون پرداخت درون برنامه ای هست، آیا پلنی
جهت کسب درآمد از این بازی دارید یا اینکه این پروژه جهت معرفی بهتر استودیوی هایـآپ
بوده؟
در مورد بازی چپولی بگید برامون، دلیل اینکه در مارکت کافه بازار توسط یک استودیوی دیگه
منتشر شده چیه، آیا امتیاز این بازی رو فروختید؟
برنامتون درحال حاضر چیه؟ درحال کار بر روی پروژه جدیدی هستید؟
طبیعتا به خاطر سبک بازیتون و نبود پرداخت درون برنامه ای و تبلیغ جهت کسب درآمد، درآمدتون اونطور که باید نسبت به بازی هایی که پرداخت درون برنامه ای فعال و … دارند، کمتر هست، میشه
در این مورد هم توضیح بدید؟
آیا نسبت به آینده امیدوارید؟
فکر می کنید وظیفه ما (به عنوان گیمر) و شما (بازی ساز) در قبال هم دیگه چیه؟
در مورد بازخوردهای کسب شده توسط مردم بگید، چطور بود و چه دیدگاهی نسبت به شما داشتند؟
الحمدلله تا به امروز که نظرات کاربران عزیزمون راهگشا بوده و به ما دلگرمی داده. البته بعضی از نظراتی
که با پشتیبانی در میان گذاشته میشه، جداً قابل اعمال نیست. والا ما خوشحال میشیم به بهتر شدن بازی خودمون کمک کنیم!
برنامه ای جهت گسترده کردن محتوای بازیتون دارید؟ به نظرتون چقدر جا داره تا خودتون رو از
سایر رقبای هم سبک جدا کنید و بالاتر ببرید؟
نظرتون در رابطه با سیاست مارکت های ایرانی، از جمله کافه بازار چیه؟ ایا وظیفشون رو به درستی انجام میدن؟
در مورد مشکلات صنعت گیم ایران بیشتر صحبت کنید، از مشکلاتش تا پیشرفت
اگر بخواید به استودیو هایـآپ از ۱۰۰ نمره بدید، چند میدید؟
حرف پایانیتون؟
آقای آسیابی ازتون تشکر میکنم بابت قبول درخواست مت جهت مصاحبه با وبسایت پلی مگ، آرزوی موفقیت برای شما، تیمتون و صنعت بازی سازی ایران رو دارم
چطور از استودیو هایآپ حمایت کنم؟
همانطور که آقای مهدی آسیابی فرمودند، استودیو هایآپ درحال حاضر با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است
و این مشکلات راه را برای آنها تنگ کرده است. شما می توانید با دانلود کردن آثار هایآپ استودیو، از این استودیو
حمایت کنید. لطفا اگر تبلیغاتی درون بازی داشت، تا انتها آن را تماشا کنید، زیرا تنها منبع درآمد این استودیو از
همین راه است. با کلیک بر روی دریافت از بازار، به صفحه استودیو هایآپ در کافه بازار منتقل می شوید.
منبع: پلی مگ
مصاحبه با استودیو هایآپ را چطور ارزیابی می کنیم؟ آیا از مصاحبه با سازندگان بازی ادابازی | پانتومیم
راضی بودید؟ خوشحال می شویم بازخورد خود را از مصاحبه با استودیو هایآپ را ما به اشتراک بگذارید.