نکات طلایی طراحی حرفه ای وب سایت

0 55

مطالعات نشان داده اند که 50 میلی ثانیه طول می کشد تا بازدیدکنندگان تصمیم بگیرند که آیا در یک سایت خواهند ماند یا خیر. شما 0.05 ثانیه برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران دارید، به همین دلیل است که طراحی حرفه ای وب سایت بسیار مهم است. در ادامه این مطلب درباره نمونه پروژه طراحی وب سایت و طراحی سایت فروشگاهی در تهران صحبت خواهیم کرد.

نکات طراحی حرفه ای وب سایت

  • یکی از نکات کلیدی در دسترس بودن وب سایت شما است. شما می خواهید رنگ هایی که برای طراحی وب خود انتخاب می کنید کنتراست کافی داشته باشند که افراد در هر سن و توانایی بتوانند متن شما را بخوانند و ببینند.
  • باید کمی به تایپوگرافی فکر کنید. مشتریان انتظار دارند تایپوگرافی پویا و جالب را در وب سایت ها ببینند، نه فونت های قدیمی مانند Times New Roman. در حالی که کلماتی که در سایت تجارت الکترونیک خود می نویسید اطلاعات را به اشتراک می گذارند، این تایپوگرافی است که احساسات پشت آن اطلاعات را منتقل می کند.

 

مانند رنگ ها، ایده خوبی است که به دو فونت پایبند باشید و یک سلسله مراتب بین آنها ایجاد کنید. مدیریت فونت های متعدد برای غیر طراحان می تواند مشکل باشد و وب سایت شما می تواند بسیار کثیف به نظر برسد. استفاده از دو فونت کار را ساده می کند. یک قلم را به عنوان فونت سرصفحه یا عنوان و دیگری را به عنوان فونت بدنه خود انتخاب کنید.

  • طبق گزارش Comscore، نزدیک به 70 درصد از زمان رسانه های دیجیتال صرف دستگاه های تلفن همراه می شود. متأسفانه، بسیاری از راه‌حل‌های تجارت الکترونیک برای موبایل بهینه‌سازی نمی‌شوند و فقط با در نظر گرفتن مرور دسک‌تاپ ساخته می‌شوند. این می تواند منجر به تعداد نسبتاً زیادی از فروش های جدید از دست رفته شود.

هنگام انتخاب یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک بر اساس بهینه سازی موبایل، بهتر است شخصاً سهولت استفاده را آزمایش کنید تا ببینید آیا از جریان تراکنش راضی هستید یا خیر. اگر اینطور نیستید، این احتمال وجود دارد که مشتریان شما نیز نباشند. عناصری مانند کشوهای سبد خرید و ناوبری تلفن همراه با قابلیت دنبال کردن آسان هنگام نهایی کردن انتخاب شما بسیار مهم هستند.

  • ناوبری وب سایت شما باید به مشتریان کمک کند تا محصولات شما را سریع و آسان پیدا کنند. ناوبری خوب همچنین به بهبود سئو سایت شما کمک می کند

ناوبری خوب تجربه خرید آنلاین را بهبود می بخشد و به بازرگانان کمک می کند فروش و سود خود را افزایش دهند. پیمایش همچنین می‌تواند روی تم انتخابی شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر کاتالوگ بزرگی از محصولات دارید، یک تم با منوی بزرگتر ممکن است برای شما بهترین باشد.

نمونه پروژه طراحی وب سایت

  • چابیز پیروانی از مردانی ایجاد کرده است که عاشق شورت کوتاه هستند. طراحی وب سایت از این جهت کلیدی است که ارزش های برند Chubbies را با عکاسی فریبنده محصول و کپی شوخ تداعی می کند. ناوبری نوار کناری، اگرچه با بیشتر طراحی‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک متفاوت است، اما منوی منظمی را ارائه می‌کند که در آن خریداران می‌توانند محصولات خود را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنند.
  • طراحی صفحه اصلی KITH در لحظه ای که روی آن فرود می آیید توجه شما را به خود جلب می کند. خریداران با یک ویدیوی برند و یک پالت رنگی هارمونیک و براق سفید و سیاه روبرو می شوند. سایت تمیز به نظر می‌رسد، اما باعث ایجاد علاقه می‌شود، بنابراین می‌خواهید گزینه‌های مختلف منو مانند (البته) لباس، و همچنین رفتارها و مطالبی مانند کتاب‌های نگاه، فیلم، مجلات و موارد دیگر را بررسی کنید. کاتالوگ KITH بزرگ است، اما دسته بندی محصولات همچنان به گونه ای ارائه می شود که به شما امکان می دهد به سرعت کاوش کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.
  • Subtle Asian Treats یکی از بهترین فروشگاه‌های فروشگاه اینترنتی dropshipping Shopify است که محصولات مخملی دستچین و سایر کالاهای کاوائی مانند قاب‌های AirPod و iPhone را می‌فروشد. پیمایش سایت آسان است و به مشتریان امکان می دهد به سرعت به سوالات متداول حمل و نقل، تخفیف های قیمت و نظرات مشتریان دسترسی داشته باشند.

علاوه بر محصولات بسیار زیبا، Subtle Asian Treats با نشان دادن یادداشت شخصی از بنیانگذار لورا چانگ و محتوای تولید شده توسط کاربر از فید اینستاگرام خود، اعتماد بازدیدکنندگان را ایجاد می کند. همچنین، به جای ثبت نام در لیست ایمیل مارکتینگ، این امکان را به شما می دهد که در یک باشگاه VIP متنی ثبت نام کنید تا معاملات و تخفیف های انحصاری دریافت کنید.

  • Modern Urban Jungle یک تجارت الکترونیکی مناسب برای دوستداران گیاهان است. این سایت دارای طراحی کلی تازه و جذاب با طرح رنگی دلپذیر و عکاسی زیبا است. از چیدمان گرفته تا تصاویر محصول، طراحی این فروشگاه، وعده برند خود را برای وارد کردن فضای بیرون از طریق دکور، لوازم منزل و هدایا تکمیل می‌کند.

معرفی بهترین طراحی سایت فروشگاهی در تهران

شفاف بودن در مورد هزینه ها و به دست آوردن ارزش مناسب برای پول در شرایط اقتصادی امروز مهم است – شما به وب سایتی نیاز دارید که نیازهای شما را برآورده کند، به بازدیدکنندگان شما خدمت کند و بر سرمایه شما فشاری وارد نکند.

در این راستا طراحی سایت سی ام اس ایران (www.cms-iran.com) خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند؛ ارائه می دهد. اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید یا می خواهید برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام دهید ، شرکت سی ام اس ایران خدمات طراحی وب سایت شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، خبری ، سامانه ، آموزشی ، دایرکتوری و حتی طراحی و راه اندازی اپلیکیشن را در بالاترین کیفیت انجام میدهد. نمونه پروژه طراحی وب سایت این مجموعه در سایت موجود است و شما می توانید با خیال راحت استخدام کارشناس طراحی سایت را انجام دهید.

منبع: https://www.cms-iran.com/طراحی-سایت-فروشگاهی

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود