فالوور فیک اینستاگرام با تست ارسال رایگان

5 9,572

تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام خود را با سرعت بالا و بدون دردسر به هر تعدادی که نیاز دارید افزایش دهید و پیج معتبر تری را از نگاه مخاطب ایجاد کنید.
با خرید فالوور فیک اینستاگرام از ساناست (از ۱۰۰۰ الی ۲۰.۰۰۰ در هر سفارش) میتوانید با سرعت بالا و گزارش دقیق ارسالی به همراه امکان تست ارسال قبل از خرید و جبران ریزش پس از ۱۵ روز، فالوور خود را دریافت کنید !

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

اینستاگرام به عنوان پر مخاطب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی فعال و بدون محدودیت در ایران، تبدیل به یکی از بازیگران اصلی در زمینه تجارت الکترونیک و راه‌اندازی کسب و کار‌های آنلاین شده است.
این شبکه با حدود 30 میلیون کاربر ایرانی فعال و ۱ میلیار کاربر فعال روزانه در جهان، بستری بسیار مهم برای هر کسب و کاری به حساب خواهد آمد.
شما میتوانید با راه اندازی و رسیدگی درست به پیج اینستگرامی خود، ابتدا به افزایش شناخت برند خود و سپس نسبت به افزایش کاربران و خریداران خود اقدام کنید.
درحال حاضر نیز بسیاری از کسب و کارهای سنتی و خانگی، با استفاده از همین شبکه اجتماعی رونق بسیاری را تجربه کرده اند.

افزایش آمار پیج اینستاگرام

یکی از نکات مهم هر پیج اینستاگرامی، آمار کاربران آن صفحه است و در اینستاگرام، تعداد فالوور‌ها (دنبال‌کننده‌ها) و لایک و ویو، نشان‌دهنده‌ی این آمار است.
طبیعی است هرچقدر آمار ظاهری پیج شما بیشتر باشد (یعنی فالوور، لایک و ویو پیج شما بیشتر باشد) در نگاه مخاطب جدید، پیج شما معتبر تر به نظر میرسد و نهایتا احتمال فالوو و خرید توسط ایشان بیشتر خواهد شد.
پس توصیه میشود توجه ویژه‌ای روی افزایش نرخ کاربران اینستاگرامی خود داشته باشید تا نهایتا پرفورمنس بهتری را شاهد باشید.

نحوه افزایش فالوور اینستاگرام

برای افزایش فالوور اینستاگرام راه‌های مختلی وجود دارد :
⦁ تولید محتوا مستمر
⦁ تعامل درست با مخاطب
⦁ تبلیغات
⦁ خرید فالوور

تولید محتوا : شما با ساخت پست‌ها و ویدئو‌های باکیفیت، درصورتی که به صورت مستمر و باکیفیت ادامه دهید، میتوانید مخاطبان خود را بیشتر کنید.
تعامل با مخاطب : اهمیت دادن به کاربران و نظرات آن‌ها + ایجاد مسابقات و قرعه‌کشی‌ها باعث میشود مخاطب شما توجه بیشتری به پیج شما کند و همچنین مخاطبان بیشتری جذب پیج شما خواهند شد.
تبلیغات : گرانترین و پیچیده‌ترین راه افزایش فالوور، تبلیغات است. شما باید تبلیغات هدفمند و درستی داشته باشید تا بتوانید مخاطبین جدید را جذب پیج خود کنید. اغلب این روش گران است و باید توسط افراد مختصص این کار انجام شود.
خرید فالوور : سریعترین راه برای افزایش فالوورها، خرید فالوور فیک است. شما با سفارش فالوور به تعداد مناسبت و متناسب، میتوانید ظاهر پیج خود را به طرز قابل ملاحضه‌ای افزاش دهید و سپس با تولید محتوا و تبلیغات، بازدهی بیشتری دریافت کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام با خرید فالوور فیک

شاید دانستن این مورد جالب باشد که بسیاری از اینفلوئنسر‌ها و برند‌های بزرگ در سراسر جهان، بخش بزرگی از فالوور‌های خود را خریداری کرده اند.
برای مثال خانواده کارداشیان که از پر فالوور‌ترین اینفلوئنسر‌ها محصوب میشوند، دارای تعداد بسیار زیادی فالوور فیک هستند که صرفا برای افزایش اعتبار ظاهری پیج خود تهیه کرده اند (و ظاهرا جواب داده است !!)
در ایران نیز میتوان گفت بیش از ۹۰٪ سلبریتی ها اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند که با مشاهده نسبت تعامل به فالوور آن‌ها عیان است.

شما نیز میتوانید با خرید فالوور فیک (البته به تعداد متناسب با پیج خود) اقدام به افزایش اعتبار ظاهری پیج خود کنید و در دید سایرین، مطرح تر به نظر برسید.
نهایتا نیز افراد به دلیل پر مخاطب بودن پیج شما، فالوور شما خواهند شد که امری پرتکرار و طبیعی است.

خرید فالوور فیک اینستاگرام از ساناست

ساناست، سایتی جامع در زمینه طراحی-توسعه و خدمات سوشال است؛ و خدماتی نظیر خرید سرور، دریافت خدمات پیشرفته در زمینه کانفیگ‌ها و همچنین استفاده از خدمات شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان‌ها را ارائه میکند.
شما در ساناست میتوانید هر تعداد فالوور فیک که نیاز دارید را سفارش دهید و آن را در ساعات کاری به سرعت دریافت کنید.
از مزایای خرید از ساناست میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
⦁ خرید فالوور فیک و سایر خدمات بدون نیاز پسورد
⦁ عدم نیاز به ثبت نام در سایت (ثبت نام اختیاری است)
⦁ ارسال پیامک استارت و تکمیل سفارش
⦁ امکان دریافت شات ارسال و تکمیل
⦁ پشتیبانی کامل اینترنتی و تلفنی در ساعات کاری
⦁ امکان درخواست تست در صفحه مربوطه
⦁ امکان درخواست اصلاح ریزش پس از ۱۵ روز
⦁ دارای اینماد و ساماندهی
در هر سفارش میتوانید از ۱کا (۱۰۰۰ عدد) الی ۲۰کا (۲۰.۰۰۰ عدد) فالوور فیک بخرید و پس از تکمیل آن نیز میتوانید مجدد سفارش دهید البته با تخفیفی که برایتان sms میشود !
ساناست دارای تمام نماد‌ها و مجوز‌ها از جمله “نماد اعتماد الکترونیک” و “ساماندهی” میباشد. پشتیبانی نیز به صورت آنلاین از طریق تیکت و همچنین تلفنی انجام میگردد.
ضمنا این سایت دارای تست رایگان میباشد تا از ارسالی اطمینان کافی پیدا کنید.

برای خرید فالوور فیک اینستاگرام با ارسال سریع و بدون نیاز به پسورد به (این لینک) مراجعه کنید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5 دیدگاه
  1. صالح می گوید

    خوب بود ولی الان من چطور فالوور فیک داشته باشم؟

    1. admin می گوید

      سلام؛ این مطلب تبلیغاتی هست؛ به سایتی که در مطلب گفته شده مراجعه کنید راهنماییتون می کنند

  2. ساناست می گوید

    درود صالح عزیز؛ به ادرس درج شده مراجعه بفرمایید و سفارش رو ثبت کنید > تست رایگان هم زیر جدول موجوده و هیچ شرطی نداره فقط کافیه پیجتون عمومی باشه و ایدی رو درست وارد کنید > استارت فالوور رایگان حداکثر 18 ساعت کاری میخوره.

    سپاس

  3. سجاد می گوید

    عالی بود

  4. سولماز وطنی می گوید

    ایمیوارم بهتر از اینا پیشرفت کنید

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود