خرید گیفت کارت استیم ارزان قیمت در ایران پینگ ول

0 284

بدون شک اگر از جمله گیمر هایی باشید که کمتر سمت کنسول ها میروید و بیشتر سر و کارتان با رایانه های شاخصی خودتان است، با استیم آشنایی خیلی خوبی دارید و تجربه خرید گیفت کارت استیم را داشته اید.

استیم یک پلتفرم نرم افزاری است که در آن شبکه ای از گیمرها کنار هم قرار میگیرند و میتوانند بازی ها را به صورت دیجیتالی و اصل خریداری کنند. همینطور امکان بازی کردن آنلاین بین آن ها در این شبکه فوق العاده وجود دارد. سازنده این شبکه شرکت VALVE تجربه  ساخت بازی های محبوب بسیاری را دارد. برای مثال شاید جالب باشد بدانید که بازی Counter Strike هم از ساخته های همین شرکت است. البته بستر استیم تنها مخصوص بازی های پولی نیست و بازی های رایگان هم برروی آن برای دانلود قرار دارد.

نکته خیلی مهمی که وجود دارد این است، که بازی دوتا 2 هم از ساخته های این شرکت است. شما می توانید آموزش حرفه ای دوتا 2 را از طریق سایت ما دنبال کنید.

خرید استیم والت ارزان بدون شک برای بازی باز ها یک موضوع اساسی است. پس اگر شما یک PC گیمر هستید، به سایت ایران پینگ ول سر بزنید و از خدمات، محصولات و همچنین آموزش های موجود در سایت استفاده کنید. تحویل آنی گیفت کارت به شما یکی از مزیت های اصلی سایت است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود