بهترین وب سایت ها برای یادگیری مهارت های جدید

0 380

ابزارهای آموزش آنلاین روش یادگیری ما را کاملاً تغییر داده است. این وب سایت ها به میلیون ها نفر از سراسر جهان قدرت می دهد تا مهارت های خود را ایجاد کنند، کسب و کار راه اندازی کنند و تغییرات معناداری در زندگی خود ایجاد کنند.

برای کسانی که به دنبال ابزارهای یادگیری جدید هستند، تعداد زیادی از گزینه ها می تواند دلهره آور باشد. در اینجا 24 نمونه از بهترین سایت برای آموزش آنلاین را می‌بینید که بر اساس نوع تجربه یادگیری آن‌ها محدود شده و دسته‌بندی شده‌اند.

آموزش جاوا

آموزش جاوا اسکریپت

آموزش Html

 

یادگیری متنوع

این وب سایت ها هزاران دوره آموزشی را ارائه می دهند که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند. از تاریخ هنر گرفته تا عکاسی و اقتصاد، این سایت‌ها احتمالاً کلاسی دارند که به موضوع مورد علاقه شما پاسخ می‌دهد.

  • Coursera: از بین بیش از 4000 دوره آنلاین در Coursera انتخاب کنید. برخی از دوره‌ها توسط دانشگاه‌ها پشتیبانی می‌شوند و می‌توانند منجر به دریافت مدرک شوند، در حالی که برخی دیگر به دانش‌آموزان ابزارهایی برای تسلط بر یک مهارت خاص می‌دهند.
  • CreativeLive: CreativeLive کلاس های رایگان و زنده را با متخصصان برتر جهان در زمینه عکاسی، تجارت، طراحی، صنایع دستی و صدا پخش می کند. مدرسان شامل ویکتوریا ویل، یکی از همکاران نیویورک تایمز و تیم فریس، کارآفرین فوربس از “نام هایی که باید بدانید” هستند.
  • edX: به بیش از 35 میلیون دانش‌آموز در کلاس‌های آنلاین بسیار کاربردی بپیوندید که توسط هاروارد، MIT و سایر موسسات معتبر از سراسر جهان پشتیبانی می‌شوند. برخی از دوره‌ها در اینجا صرفاً برای عشق به یادگیری گذرانده می‌شوند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند مدرک یا گواهینامه را برای شما به ارمغان بیاورند.
  • Khan Academy: این غیرانتفاعی کلاس‌های آنلاین رایگانی را ارائه می‌دهد که دانش‌آموزان با سرعت خودشان به آن می‌پردازند. این کلاس‌ها بیشتر موضوعات را در سطوح دبیرستان پوشش می‌دهند، و برخی از دوره‌ها به محتوای اولیه کالج می‌رسند.
  • OpenCourseWare MIT: موسسه فناوری ماساچوست یکی از معتبرترین دانشگاه های ایالات متحده است، اما آیا می دانستید که می توانید به بسیاری از مواد آموزشی آن به صورت رایگان دسترسی داشته باشید؟ شما مدرک نخواهید گرفت، اما می توانید کلاس های MIT را از طریق پروژه OpenCourseWare دنبال کنید.
  • Udemy: Udemy همه چیز در مورد گزینه ها است. دانش‌آموزان از بین بیش از 155000 دوره آنلاین انتخاب می‌کنند که طیف وسیعی از تمرکزها را پوشش می‌دهند و از بیش از 56000 مربی استفاده می‌کنند.

 

مهارت های عملی

دوره‌هایی که از طریق این سایت‌ها ارائه می‌شوند، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که برای ادامه کار و سرهم‌بندی به تنهایی نیاز دارید. آنها نقطه شروع بسیار خوبی برای کسانی هستند که به دنبال یک سرگرمی یا پروژه اشتیاق جدید هستند، یا کسانی که به تغییر شغل فکر می کنند.

  • Codecademy: آموزش کدنویسی رایگان در HTML، CSS، Javascript، Ruby و موارد دیگر.
  • General Assembly: مجمع عمومی بیش از 30 پردیس فیزیکی دارد، اما دانشجویان می‌توانند در کلاس‌های آنلاین که توسط کارشناسان خبره تدریس می‌شوند نیز شرکت کنند. تخصص های مجمع عمومی شامل فناوری، داده ها، طراحی و تجارت است.
  • LinkedIn Learning: قبلاً با نام Lynda شناخته می شد و قبل از اینکه توسط LinkedIn در سال 2015 خریداری شود، بیش از 10000 دوره در زمینه بازاریابی دیجیتال، طراحی گرافیک، امنیت فناوری اطلاعات و موارد دیگر ارائه می دهد. به جای پرداخت هزینه برای دوره های فردی، کاربران برای عضویت پرداخت می کنند و سپس هر تعداد دوره را که می خواهند انتخاب می کنند.
  • SitePoint: این سایت برای توسعه دهندگان وب که به دنبال گسترش مهارت های خود هستند، بهترین است. کاربران برای دسترسی به آموزش های ویدئویی، کتاب های آنلاین، دوره ها و بحث های اجتماعی، هزینه عضویت ماهانه می پردازند.
  • Skillcrush: مهارت های کدنویسی را از دوره های فراگیر Skillcrush بیاموزید تا با سرعت خود کاربر انجام شود. هر دوره بر مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه خاص، مانند توسعه دهنده فرانت اند یا توسعه دهنده وردپرس آزاد تمرکز دارد.
  • Skillshare: از بیش از 30000 دوره آنلاین، مهارت‌های خلاقانه، تجاری یا فنی کسب کنید. این سایت دارای مربیان متخصصی مانند نویسنده Roxane Gay و تصویرگر Yuko Shimizu است.
  • Treehouse: این سایت دیگری است که بر کدنویسی تاکید دارد. بیش از 300 دوره آموزشی و یک جامعه آنلاین پشتیبان از هزاران دانش آموز ارائه می دهد. کار درسی شامل پروژه های متعددی است که به توسعه مهارت های دنیای واقعی کمک می کند.
  • Udacity: تقریباً در هر زمینه فناوری با Udacity یک مدرک نانومتری کسب کنید. دوره ها از توسعه وب تا ماشین های خودران و هوش مصنوعی را شامل می شود. این سایت همچنین یک برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر را از طریق همکاری با Georgia Tech ارائه می دهد.
یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود