چگونه از گیفت کارت PS4 به عنوان جایگزینی برای بازی‌های فیزیکی استفاده کنیم؟

0 232

گیفت کارت استور یک وب سایت آنلاین مرجع، برای خرید گیفت کارت‌های مختلف سرویس‌هایی نظیر ps4، ایکس باکس، استیم والت، گوگل پلی و آیتونز اپل است.

در این وب سایت می‌توانید گیفت کارت ps4 را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید و بازی‌ها را ارزان‌تر از همیشه روی کنسول خود دانلود و نصب کنید. قطعاً می‌دانید که برای دسترسی به بازی‌های آنلاین نیاز به نسخه‌های اصلی آن‌ها دارید و به همین دلیل گیفت کارت راهکاری آسان‌تر و البته کم‌هزینه‌تر نسبت به خرید نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گیفت کارت ps4

گیفت کارت ps4 یک راهکار بسیار مناسب برای دسترسی به بازی‌ها و سرویس‌های پریمیوم ارائه شده در پلی استیشن 4 است. به همین دلیل می‌توانید با خرید گیفت کارت ps4 خیلی سریع و آسان به سرویس‌ها و بازی‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و بدون معطلیاز اجرای آن‌ها لذت ببرید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ps4

پس از ثبت خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید به صورت مستقیم و آسان کد گیفت کارت را در اکانت خود وارد کنید و حساب پلی استیشن نتورک خود را شارژ کنید.

پس از شارژ اکانت ps4می‌توانید هر یک از بازی‌های ارائه شده در بخش PlayStation Store را دانلود کنید و از اجرای نسخه‌های اصلی بازی‌ها لذت ببرید. علاوه بر این بازی‌های آنلاین از طریق گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیز قابل خریداری و استفاده خواهند بود.

محصولات دیگر گیفت کارت استور

گیفت کارت استورمجموعه‌ای بزرگ از گیفت کارت‌های مختلف را برای شما آماده کرده که از هر یک از آن‌هامی‌توانید برای سرویس‌های دیجیتالی مورد نظرتان استفاده کنید و بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی را برای خود دریافت کنید. در ادامه این مطلب لیستی از گیفت کارت‌های ارائه شده در گیفت کارت استور را معرفی خواهیم کرد.

گیفت کارت آیتونز اپل

با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل می‌توانید تمامی موارد ارائه شده در App Store را برای آیفون، آیپد، مک و Apple TV خود دریافت کنید. تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه شده توسط شرکت اپل در دستگاه‌های اختصاصی این شرکت در اختیار شما خواهند بود و تنها کافی است با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل حساب کاربری خود را شارژ کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

اگر از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید و نیاز به خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها از گوگل پلی دارید، گیفت کارت گوگل پلی بهترین راه‌کار برای دسترسی به این سرویس است. با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی به راحتی می‌توانید هر آنچه در سرویس گوگل پلی برای شما آماده عرضه شده است را برای خود دانلود و نصب کنید.

گیفت کارت ایکس باکس

برای دسترسی به بازی‌های ارائه شده در ایکس باکس و کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 می‌توانید از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنید. گیفت کارت ایکس باکس به شما امکان دانلود و نصب تمامی بازی‌های ارائه شده در ایکس باکس استور را می‌دهد. علاوه بر این اگر تصمیم به خرید بازی یا اپلیکیشن از مایکروسافت استور برای کامپیوترهای ویندوزی داشتید، گیفت کارت ایکس باکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

گیفت کارت استیم والت

با خرید گیفت کارت استیم والت به آسانی می‌توانید تمامی بازی‌های ارائه شده در سرویس استیم را برای کامپیوترهای شخصی خود نصب کنید. استیم سرویس ارائه بازی‌های کامپیوتری برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس است و محدودیتی در اجرای بازی‌ها در کامپیوترهای مختلف نخواهد داشت. با خرید گیفت کارت استیم والت می‌توانید به تمامی بازی‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت آن‌ها را روی کامپیوترهای خود اجرا کنید.

 

گیفت کارت بخرید؛ آن هم در کمتر از 1 دقیقه

خرید از گیفت کارت استور بسیار آسان است و می‌توانید در کمتر از 1 دقیقه سفارش خودتان را به ثبت برسانید و به آسانی هر یک از گیفت کارت‌های مورد نظر را خریداری کنید و از آن‌ها لذت ببرید. کد گیفت کارت به محض ثبت سفارش به شما نشان داده خواهد شد تا دیگر هیچ محدودیتی برای دسترسی به گیفت کارت‌های مورد نظر خود نداشته باشید.

سؤالات خود را از پشتیبانی گیفت کارت استور بپرسید

پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود. پس اگر سؤالی داشتید، به آسانی سؤالات خود را از پشتیبانی گیفت کارت استور بپرسید و ما سریعاً به شما پاسخ خواهیم داد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود