با ویدئو پروژکتور های طیف گستران سینما را به خانه ببرید

0 310

با شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری زمان بیشتری را می توانید در کنار اعضای خانواده خود باشد.هر چند این محدودیت ها آسیب های را برای بخش های مختلف به همراه دارد. اما حفظ سلامتی شما و اعضای خانواده از اهمیت بیشتری برخوردار است.این خانه نشینی و محدودیت های سفر و دید و بازدید فرصت خوبی است با تهیه ویدئو پروژکتورهای طیف گستران سینما را به خانه ببرید و لحظات شاد و دلپذیری در کنار اعضای خانواده خود داشته باشید.

ویدئو پروژکتور استوک و کم کارکرد

امروزه با توجه به نوسانات ارز و دلار ، قیمت کالاهای الکترونیکی افزایش چشمگیری داشته است. از این رو استفاده از کالاهای استوک مقرون به صرفه می باشد.

شرکت طیف گستران وارد کننده انواع ویدئو پروژکتور استوک در برندهای Epson , NEC , Acer , BenQ , Hitachi, Panasonic    می باشد. از مزایای خرید ویدئو پروژکتور استوک از شرکت طیف گستران علاوه بر هزینه مناسب، می توان به ضمانت تست در حضور مشتری و بازگشت کالا، لامپ صفر، کیفیت بالای بدنه دستگاه و دستگاه تمیز اشاره نمود.

کارایی  این ویدئو پروژکتورها و مکان های استفاده آنها متفاوت است و قابل استفاده در مراکز پژوهشی، سینما،  هتل ها، اتاق های کنفرنس سازمان، شرکت ها، منازل و …. می باشد.

 

خدمات طیف گستران

خدمات تخصصی طیف گستران شامل فروش ویدئو پروژکتور استوک ، تعمیر تخصصی ویدئو پروژکتور، فروش انواع لامپ های ویدئو پروژکتور به صورت اورجینال ، پرده نمایش و پایه است.

کلیه خدمات با مهلت تعویض و تست در حضور مشتری انجام می گردد. ارائه خدمات تخصصی این مجموعه به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می گردد.

فروشگاه واقع در تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان، زیر پل کریمخان، خیابان سنایی، نبش خ 15 ، پلاک 130 واحد یک می باشد و خدمات آنلاین از طریق آدرس  teyfgostaran.ir  ارائه می گردد.

ویژگی های که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه کرد :

1- شفافیت تصویر:

شفافیت تصویر بر مبنای لومن اندازه گیری می گردد. رابطه بین روشنایی تصویر و لومن مستقیم است یعنی هر چه میزان لومن بالاتر باشد، میزان روشنایی و شفافیت افزایش می یابد و به تبع آن نیز قیمت تمام شده دستگاه بیشتر میشود. برای اینکه میزان نیاز به شفافیت تصویر را بدانید لازم است میزان روشنایی مکان استفاده ویدئو پروژکتور را بررسی نمایید به عنوان نمونه برای فضای تاریک حداقل لومن ویدئو پروژکتور 1500 می باشد اما برای ویدئو پروژکتور های با نور طبیعی باید 2500 می باشد. باید برای انتخاب این ویژگی به فضای مورد استفاده ویدئو پروژکتور دقت کرد.

2- رزولوشن:

تعداد پیکسل ها در صفحه نمایش می باشد هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد میزان رزولوشن بیشتر است و تصاویر از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

 3- کنتراست:

کنتراست اختلاف بین روشن ترین نقطه و تاریک ترین نقطه  بر روی صفحه نمایش می باشد. به عنوان نمونه کنتراست 2000:1 به معنای این است که روشن ترین نقطه 1000 برابر روشن تر از تاریک ترین نقطه بر روی صفحه نمایش می باشد و تصاویر واقعی تر نمایش داده می شود.

 4- اتصالات:

امروزه کاربران بسته به نیاز خود از ورودی و خروجی های متفاوتی استفاده می نمایند.ورودیهای VGA(RGB)، HDMI،USB(Type A)، USB(Display)، AV  و ….. این امکان را به کاربر میدهند تا با اتصال چند سیستم به دیتا پروژکتور خود و با سوییچ روی ورودیها به راحتی به تصاویر مختلف دسترسی داشته باشد.

 5-  قابل حمل بودن :

با توجه به فعالیت و نحوه و میزان استفاده از پروژکتور می توانید از ویدئو پروژکتور های که قابل حمل هستند، استفاده نمایید.

برای انتخاب مناسب دستگاه می توانید از طریق سایت و آدرس اینستاگرام طیف گستران ویژگی های هر ویدئو پروژکتور را بررسی نمایید. همچین ویدئوهای بررسی و تست دستگاه ها را در کانالهای اشتراک فیلم طیف گستران یعنی سایت های آپارات ، تماشا، نماشا بررسی نمایید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید و در صورت نیاز به مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما بهره مند شوید.

لامپ ویدئو پروژکتور اورجینال :

لامپ های ویدئو پروژکتور دارای فناوری گرانی هستند، از این رو محدود تولید می شوند و برای انتخاب لامپ ها شما دو مدل انتخاب دارید :

دسته اول  لامپ های اورجینال که از کیفیت مناسب، عمر طولانی باتری و ضمانت کالا برخوردار است.

 دسته دوم  لامپ های کپی می باشد. با توجه به قیمت بالا و تولید محدود لامپ های اورجینال، لامپ های کپی به میزان زیاد تولید می شود اما این لامپ ها از کیفیت پایین تری نسبت به اورجینال برخوردار می باشد اما قیمت مناسب تری دارند در واقع این لامپ ها با برندهای محصولات اصلی به بازار عرضه می گردد. مشکل اصلی لامپ های کپی مشخص نبودن عمر باتری و کیفیت محصول می باشد.برای انتخاب مناسب لامپ ویدئو پروژکتور به دو فاکتور بسته بندی شامل نرمال و اقتصادی دقت کنید. در دسته لامپ های نرمال، میزان روشنایی بالاست اما عمر باتری پایین است در صورتیکه در لامپ های اقتصادی شدت مصرف نور پایین است و همین دلیل باعث کاهش مصرف برق می باشد.

طیف گستران وارد کننده انواع لامپ های اورجینال می باشد و شما می توانید از طریق سایت طیف گستران انواع لامپ های موجود را بررسی نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از مشاوره های تخصصی ما بهره مند شوید.

 

تعمیرات ویدئو پروژکتور:

یکی از مواردی که در خرابی دستگاه ویدئو پروژکتور اتفاق می افتد خرابی لامپ می باشد که با توجه به عمر باتری روشنایی خود را از دست می دهد و تصاویر از افت کیفیت برخوردار می شود.

یکی از فاکتور های که در زمان خراب شدن دستگاه مهم است انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر است. طیف گستران علاوه بر خدمات فروش ویدئو پروژکتور های استوک، لامپ و گارانتی محصولات خود قادر است با استفاده از بهره مندی از متخصصین فنی خود ویدئو پروژکتورهای خریداری شده توسط برندهای دیگر را سرویس می نماید و همچنین تعمیر ویدئو پروژکتورهای قدیمی و از رده خارج شما را نیز انجام می دهد.

برندهای ویدئو پروژکتور که به صورت تخصصی در این مرکز تعمیر می شود شامل :

Home theater projector – 3d projector – Pico projector – portable projector – multimedia projector – business projector – classroom projector – church projectors   می باشد.– pocket projectors – office projectors – lcos projectors

پرده نمایش ویدئو پروژکتور : 

در صورت تمایل برای استفاده از ویدئو پروژکتور در مکان ثابت بهتر است از پرده نمایش استفاده نمایید که انواع  آن شامل: سقفی، دیواری، قابل حمل ، برقی، پایه دار می باشد.

سوالی که در اینجا مطرح می شود مزایای استفاده از پرده ویدئو پروژکتور است. در صورت استفاده از هر سطحی غیر از پرده صفحه نمایش مانند دیوار، صفحه وایت برد و .. هر چقدر هم که سفید و بدون بافت خاصی باشد باز هم با توجه به جنس استفاده شده باعث کاهش بازتاب نور می شود و تصاویر ضعیف تری به نمایش گذاشته می شود.

نکته دیگری که می توان به آن اشاره نمود نظم و زیبایی محیط به هنگام نمایش می باشد که در کیفیت خروجی و تاثیر گذاری بر ببیینده موثر باشد. با توجه به موارد ذکر شده استفاده از پرده ویدئو پروژکتور توصیه می شود.در مرکز طیف گستران انواع پرده های ویدئو پروژکتور با کیفیت مناسب عرضه میگردد. در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب مناسب پرده ویدئو پروژکتور با توجه به نوع استفاه، جنس، سایز و برند آن با طیف گستران تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید

 

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود