گیفت کارت استور | وب سایت معتبر خرید گیفت کارت

4 471

گیفت کارت استور مرجع بزرگ خرید گیفت کارت در ایران است. در این وب سایت می‌توانید گیفت کارت ps4، استیم والت، ایکس باکس، اپل و گوگل پلی  را به صورت آنلاین خریداری و دریافت کنید.

گیفت کارت استور مجموعه‌ای بزرگ از شارژ تمامی سرویس‌های آنلاین را برای شما فراهم آورده و خیلی سریع کد آن‌ها را به شما تحویل می‌دهد تا تجربه‌ایکاملاً منحصر به فرد داشته باشید.

کمپین #در_خانه_بمانیمگیفت کارت استور را فراموش نکنید

ما کمپین #در_خانه_بمانیم را باکد تخفیف StayAtHome-5offآماده کرده‌ایم تا در خانه بمانید و دیگر برای خرید اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها نیازی به خروج از منزل نداشته باشید. گیفت کارت استور در این کمپین خود را برای حفظ سلامتی شما سهیم کرده است.

فقط 60 ثانیه برای خرید گیفت کارت زمان بگذارید

گیفت کارت استور از جدیدترین روش خرید گیفت کارت استفاده می‌کند؛ شما برای خرید گیفت کارت از این وب سایت فقط 60 ثانیه زمان نیاز دارید. کافی است سفارش خود را ثبت کنید و به صورت سریع و در همان لحظه کد را دریافت کنید.

خرید گیفت کارت PS4

خرید گیفت کارت PS4 به شما امکان خرید تمامی بازی‌های ارائه شده در پلی استیشن 4 را می‌دهد. با خرید این گیفت کارت نیازی به خرید بازی‌های فیزیکی گران قیمت نخواهید داشت و حتی می‌توانید به فروش‌های ویژه و تخفیف‌های استثنایی بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

خرید گیفت کارت ایکس باکس به شما امکان دسترسی به تمامی بازی‌های سرویس ایکس باکس لایو را می‌دهد تا به صورت سریع و آسان این بازی‌ها را روی کنسول خود دانلود کنید. شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس دیگر نیازی به دسترسی به نسخه فیزیکی آن‌ها نخواهید داشت.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل

خرید گیفت کارت آیتونز اپل امکان دانلود تمامی اپلیکیشن، بازی یا اشتراک‌های پولی در آیفون یا آیپد را برای شما فراهم میاورد. با خرید این گیفت کارت می‌توانیدتجربه‌ایکاملاً متفاوت برای استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت خود داشته باشید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده در گوگل پلی را اجرا کنید و تجربه‌ای ویژه برای کار با دستگاه‌های اندرویدی داشته باشید.

خرید گیفت کارت استیم والت

خرید گیفت کارت استیم والت و تهیه بازی‌ها از آن باعث می‌شود تا شما به صورت مستقیم امکان اجرای بازی‌های آنلاین را داشته باشید.  خرید بازی با گیفت کارت استیم والت همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دردسرهای مربوط به عدم سازگاری سخت افزاری با خیال راحت از اجرای بازی‌ها لذت ببرید.

پشتیبانی 24 ساعته همیشه پاسخگویتان خواهد بود

گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما است. شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را از پشتیبانی بپرسید و تجربه‌ای ویژه برای دریافت کد گیفت کارت و خرید نرم افزار داشته باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

4 دیدگاه
  1. حسام می گوید

    با سلام من میخواستم این محصول خریداری کنم یعنی همون گیفت کارت ps4 ایا ۱۰ پوندی انگلستان موجود هست؟

    1. admin می گوید

      سلام؛ این مطلب رپورتاژ (تبلیغات) هست

  2. حسام می گوید

    پس ایا این سایتی که شما معرفی میکنید که گیفت کارت استور باشه مورد اعتماد هست

    1. admin می گوید

      در پایین تبلیغات نوشته شده که ما هیچ مسئولیتی نمی پذیریم و نه پیشنهاد میدیم و نه رد میکنیم

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود