خرید کولر گازی عمده از بانه با بهترین قیمت

0 126

تهیه انواع برندهای کولر از بانه که برای پیمانکاران و اجرای پروژه‌های ساختمانی یا شرکت های تاسیساتی و عمرانی که می‌خواهند هزینه های خود را کم کنند با قیمت ارزانتر از کل بازار ایران تهیه کنند، قیمت کولر گازی های فروشگاه اینترنتی کولرنیو بهترین، ارزانترین کولر گازی در بانه است .

کولرنیو این امکان را فراهم کرده است که بدون هزینه اضافی حمل رایگان به آدرس مشتری شما ارسال می‌کند.

کولرنیو برای مشتری‌های عمده خود هدیه‌های با ارزش در نظر گرفته است.

خرید کولر گازی کم مصرف بصورت عمده از بانه

همانطور که می‌دانید در دهه هفتاد فعالیت های پژوهشی بسیاری در زمینه پایین آوردن میزان مصرف انرژی وسایل برقی انجام شد، چرا که مصرف انرژی در این دهه ها به اوج خود رسیده بود و در نتیجه باید کاری در جهت کاهش مصرف انرژی وسایل برقی از جمله یخچال، لباسشویی و کولرگازی انجام می‌گرفت. زیرا این وسایل پیوسته مورد نیاز افراد بودند با خرید کولر گازی عمده از بانه می توانید بهترین کولر گازی های جدید را بصورت عمده و ارزان خریداری کرد.

جهت بر طرف کردن مشکل مصرف بیش از حد انرژی، شرکت‌های پیشرفته سعی کردند تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها گامی در جهت کاهش مصرف انرژی و مدیریت درست استفاده از آن بردارند. و این پیشرفت‌ها توانست هم سبک زندگی مردم را تغییر دهد و هم مدیریت درست انرژی را در بر گیرد. اما باز هم رقابت در این عرصه سبب این شد که دوباره لوازم خانگی به سمت پر مصرف شدن حرکت کنند.

با توجه به فعالیت‌های انجام شده فقط تعداد انگشت شماری از فناوری‌های نوین باعث کاهش مصرف انرژی و ارائه قابلیت‌های جدید شدند و توانستند سطح دانش تهویه مطبوع را ارتقا دهند، یکی از فناوری‌های استفاده شده در زمینه کاهش مصرف انرژی، سیستم اینورتر می‌باشد.

کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT

امروزه با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل گرما وجود کولر در منازل بسیار ضروری و حائز اهمیت است، از بین کولرهای گازی موجود کولر گازی و کولر معمولی، کولر گازی جز پرکاربردترین خنک کننده هوا است. دلیل این استفاده زیاد از این کولرها این است که کولرهای گازی برخلاف کولرهای معمولی به سرعت گرمای محیط را دفع و هوای محیط را خنک می‌کنند. لحظات گرم و طاقت فرسای تابستان را می‌توانید با کولر گازی 18000 کم مصرف اجنرال پر کنید. و برای خرید و تخفیفات می‌توان به صفحه اصلیکولرنیو مراجعه کنید.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود