بهترین بازی های ps4 در سال 2020

0 311

PS4 یکی از تفریحات افراد در همه ی سنین می باشد از کوچک تا بزرگ همه افراد بازی با پلی استیشن را دوست دارند حتی دیده شده وقتی به سفر می روند و اقدام به ویلا اجاره ای بابلسر می کنند با خودشان دستگاه ps4 را می برند تا در اوقات فراغت خود به بازی با پلی استیشن بپردازند. در این مقاله می خواهیم بازی های ps4 که در سال 2020 انتشار می شوند را بگوییم پس تا انتها ما را همراهی کنید. البته این بازی ها هنوز منتشر نشده اند و باید کمی صبور باشید. در این متن به زمان انشار بازی، سازنده بازی، رده سنی، ژانر می پردازیم.

بازی The Last of Us Part II

یکی از مورد انتظارترین بازی های ps4 می باشد و در تاریخ 2 اسقند 98 منتشر می شود. این بازی جوایز متعددی را در نسخه اول دریافت کرد، اگربه بازی های مخفی کاری علاقه دارید و تا به حال این بازی را تجربه نکردید پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده بازی کنید. داستان این بازی در مورد دختری ست که می خواهد انتقام دوست خود را بگیرد، این بازی توسط کمپانی Naughty Dog به کارگردانی نیل دراکمن ساخته شده است. این بازی رازآلود برای سن +18 مناسب می باشد.

بازی FIFA 20

از محبوب ترین بازی ها بین گیمرها، FIFA می باشد و هرسال این بازی پیشرفت می کند و انیمیشن های طبیعی به بازی اضافه می شود. این بازی توسط شرکت Electronic Arts ساخته شده. بازی فیفا نمره 7.8 را از 10 کسب کرده است.

بازی Death Stranding

یکی از بازی هایی که هر ماجراجویی را به خود جذب می کند بازی Death Stranding می باشد. این بازی توسط Hideo Kojima تهیه شده و در تاریخ 8 November 2019 به انتشار رسیده. از آنجایی که ژانر این بازی ماجراجویانه و جهان باز می باشد مناسب برای سن بالای 18 سال است.

بازی Ghost of Tsushima

روح توشیما با ژانر اکشن، ماجراجویی و مخفی کاری خود را به یکی از بهترین بازی های سامورایی ps4 تبدیل کرده و توسط شرکت Sucker Punch ساخته شده است.این بازی مربوط به زمان حمله مغول ها به زاپن می باشد. شخصیت اصلی آن جین در تقش یک سامورایی می باشد که باید برای آزادی ژاپنی ها بجنگد. نور پردازی این بازی به طور حیرت انگیزی ساخته شده و برای سن بالای 18 سال مناسب می باشد.

بازی Cyberpunk 2077

یکی از بازی هایی که سطح توقعتان را بالا می برد بازی Cyberpunk 2077 است. منحصر به فرد بودن این بازی به دلیل تصمیم گیری هایی که در طول بازی می گیرید می باشد و در ادامه بازی تاثیر بسیاری دارد پس باید به درستی تصمیم گیری کنید. این بازی از جزئیات بسیاری تشکیل شده و باید در ابتدا شخصیت خود را انتخاب کنید. در Cyberpunk کیانو ریوز نقشی را بر عهده دارد و انتشار این بازی در 28 فروردین 1399 می باشد. از جذابیت های این بازی سیستم ارتقا به صورت حرفه ای می باشد و شما در طول بازی می توانید تفنگ ها و شخصیت خود را ارتقا دهید. ساخت این بازی حدود 5 سال طول کشیده است.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود