پردانلودترین بازی های کامپیوتر 2020

0 396

رایانه ها یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای اجرای بازی های مختلف هستند. به طور حتم افراد زیادی را در اطراف خود دیده اید که عاشق بازی های رایانه ای هستند و دوست ندارند در موقعیت های مختلف دست از بازی هایشان بر دارند.

در طول چند سال اخیر بازی های رایانه ای خوبی روانه بازار شده اند و توانسته اند نظر مخاطبانی همچون گیمرهای مبتدی و حرفه ای را به سمت خود جلب کنند.

برخی از افراد هستند که حتی به هنگام سفر نیز دست از بازی بر نمی دارند. شاید افرادی را دیده باشید که به هنگام سفر با تورهای مختلف همچون تور مالزی رایانه شخصی شان را با خود به همراه می برند.

یکی از دلایل این افراد دسترسی به بازی هایی است که در رایانه خود ذخیره کرده اند. در این مقاله قصد داریم محبوب ترین بازی های کامپیوتری سال 2020 را با هم بررسی کنیم. پس همراه پلی مگ باشید.

 Halo: Reach

اگر به دنبال یک بازی اکشن هستید و می خواهید خودتان را در نقش یک قهرمان ببینید، بازی Halo: Reach بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این بازی یکی از پردانلودترین بازی های سال 2020 محسوب می شود و در میان گیمرها طرفداران زیادی دارد.

این بازی فضایی تیره را به تصویر می کشد که در آن افراد به دنبال محافظت از سیاره خود هستند. اتفاقات این بازی در سیاره ای به نام ریچ رخ می دهد و نبرد افراد را با هم به تصویر می کشد. انسان ها در مبارزه ای جانانه تلاش می کنند از سرزمین خود در برابر مهاجمان محافظت کنند و جلوی نفوذ آن ها را بگیرند.

 Dark Souls 3

باز هم یک بازی اکشن و باز هم یک ماجرای هیجان انگیز. اگرچه برخی از افراد بر این باورند که این بازی ماجرای تکراری و فضای تکراری دارد، اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود. بازی Dark Souls 3 یکی از پردانلودترین بازی های 2020 بود و توانست با ظاهر بی نظیر خود جایگاه ویژه ای در میان گیمرها به دست آورد.

این بازی عملکرد بسیار خوبی بر روی رایانه های شخصی دارد و همین امر آن را از سایر بازی هایی که تا به حال دیده اید متمایز می کند. باید خودتان را برای مقابله با دشمنان وحشی آمده کنید و هر آنچه که در چنته دارید را نشان دهید.

Control

برای افرادی که عاشق بازی های اکشن هستند و دوست دارند محیطی ویژه را تجربه کنند بدون شک بازی کنترل بهترین گزینه خواهد بود.

این بازی با ماجرایی هیجان انگیز و اکشن توانسته است نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.اگرچه خیلی ها بر این باورند که این بازی داستان پیچیده و چند لایه ای ندارد، اما اکشن بودن و ماجرای بی نظیرش نظرتان را عوض خواهد کرد. اگر بازی های اکشن را دوست دارید باید این بازی را بر روی رایانه تان داشته باشید.

Grand Theft Auto 5

این بازی نیز یکی دیگر از بازی های اکشنی است که بر روی پلتفرم های رایانه ای اجرا می شود. این بازی عملکرد بی نظیری بر روی رایانه دارد و ماجراهای شگفت انگیزی برایتان آماده کرده است.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود