نمایندگی پنل اس ام اس ملی پیامک چیست؟

0 100

گروه ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی است و با نمایندگان زیادی همکاری می‌کند. برای همین می‌خواهم برای علاقمندان حوزه مارکتینگ که دربارۀ خرید و دریافت نمایندگی پنل ملی پیامک می‌پرسند، این شرایط را کامل توضیح دهم. پس برای اگاهی از مزایای دریافت نمایندگی با من همراه شوید.

سامانه نمایندگی ملی پیامک چیست؟

همانطور که می‌دانید، ملی پیامک با بیش از ده سال سابقۀ کار در زمینۀ ارائۀ پنل‌های ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و خدماتی شرایط اخذ نمایندگی را هم برای کسب‌وکارهای مختلف و حتی اشخاص جویای کار فراهم کرده است. اما نمایندگی دقیقاً به جه معناست؟

سامانه نمایندگی ملی پیامک یعنی شما از طرف ما نماینده فروش پنل به کاربران هستید و می‌توانید برای خودتان هم کسب‌وکار و درآمد مستقل داشته باشید. البته اصلاً نگران مهارت‌های مارکتینگ نباشید، چون ما تمام امکانات لازم را به عنوان نماینده به شما می‌دهیم تا بتوانید با فروش پنل، مثل هر بیزینس دیگری درآمد خودتان را داشته باشید.

مشتریان شما تقریباً تمام موسسات آموزشی، آموزشگاه‌های زبان، کلینیک‌های پوست و مو و زیبایی، مطب پزشکان و درمانگاه‌ها،شعب مختلف بیمه، شرکت‌های خصوصی و حتی فروشگاه‌های آنلاین هستند که برای ارتباط با مشتری و تعامل با مخاطب نیاز به ارسال پیامک دارند.

درآمد نماینده سامانه ملی پیامک

اما شاید بپرسید نمایندگی و فروش پنل به کاربرانچه درآمدی دارد؟ خب جواب خیلی سادست! به همان اندازه که مشتری بیشتری داشته باشید و پنل بیشتری به مشتریان بدهید، کاربران شما اس ام اس بیشتری ارسال می‌کنند و به همان اندازه درآمد نمایندگی بیشتر می‌شود.

البته این را بدانید که بعد از گرفتن نمایندگی، تعرفه هر پیام ارسالی را خودتان مشخص می کنید ولی این تعرفه باید مناسب و مقرون‌به‌صرفه همراه با پشتیبانی مناسب باشد وگرنه کاربران ترجیح می‌دهند از رقبای شما پنل بگیرند.

علاوه‌بر تعرفه، نمایندگی‌ها با فروش خط اختصاصی هم درآمد دارند و شماره‌های رند معمولاً قیمت بالایی هم دارند. برای همین اگر بتوانید تعداد خط‌های اختصاصی بیشتری بفروشید، به همان اندازه درآمد بیشتری هم خواهید داشت. در آخر هم می‌توانید بعد از مدتی به دیگر کسب‌وکارها و کاربران نمایندگی برندتان را بدهید تا از این طریق هم مجدد به درآمد برسید.

اما شاید بپرسید که این نماینده‌ها با این شرایط خوب، بعد از شروع همکاری با ملی پیامک چه امکاناتی دارند یا به زبان ساده تر ملی پیامک به شما به عنوان نماینده چه امکاناتی می‌دهد؟

امکانات نمایندگی ملی پیامک

مهم‌ترین مزیت دریافت نمایندگی از سامانه ملی پیامک این است که مدیریت کار و نام برند برای خودتان است و بدون اینکه اسم ملی پیامک را در نام تجاری‌تان داشته باشید، می‌توانید به صورت مستقل شروع به کار کنید.مشتریان شما فقط با خودتان در ارتباط هستند و نیازی به ثبت نام در سایت ملی پیامک یا تکمیل فرم آنلاین در سایت ما ندارند، در نتیجه کاملاً مستقل با مشتریان در ارتباط هستید و باید ثبت‌نام آن‌ها را پیگیری کنید.

از طرفی همانطور که پیشتر هم گفتم می‌توانید تعرفه دلخواهتان را برای کاربر نعریف کنید و بر همان اساس به مشتریان پنل بفروشید که این مسیر با درگاه بانکی سامانه و سایت اختصاصی خودتان است، یعنی نیازی نیست که مشتری شما هزینه‌ای برای خرید پنل به ما بدهد!

در آخر هم می‌توانید از بانک شماره‌های جامع و به‌روز استفاده کنید تا کاربرانبه راحتی تبلیغات کنند و با ارائۀ گزارش به آن‌ها تمام جزئیات ارسال پیامک را در اختیارشان قرار دهید.

به طور خلاصه و در یک کلام شما بعد از گرفتن نمایندگی از پلی پیامک، یک برند تجاری مستقل هستید و به راحتی می‌توانید به مشتری پنل بفروشید وامکان استفاده از ابزارهای سامانه، ارائه گزارش از پیام‌های ارسالیی و موارد مشابه را در اختیارش قرار دهید،یعنی به زبان ساده این سامانه به راحتی برای شما شخصی‌سازی می‌شود.

در صورتی که تمایل به انصراف از نمایندگی داشتید، نگران نباشید هزینه شما تا سی روز قابل بازگشت استو نمایندگی غیر فعال می شود. همچنین در همان ابتدای کار نیازی به ثبت شرکت ندارید. پس شاید برای یک درآمد تضمین‎شده و آنلاین دریافت نمایندگی پنل ملی پیامک، همان چیزینست که باید به خوبی درباره‌اش تحقیق کنید تا بتوانید به مرور کارتان را گسترش دهید و وارد دیگر حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ شوید!

دریافت نمایندگی و شروع کار

اگر می‌خواهید سامانه ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی و خدماتی داشته باشید و با استفاده از فرصت طلایی بازاریایی پیامکی وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید، برای اطلاعات بیشتر دربارۀ شرایط شروه کار و دریافت نمایندگی می‌توانید وبسایت Melipayamak.com را چک کنید، یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و با کارشناسان ما برای اطلاعات بیشتر صحبت کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود