مهم ترین ویژگی رایانه های همراه مخصوص گیمینگ

1 132

در خرید لپ تاپ گیمینگ عمر باتری در افزایش میزان کیفیت دستگاه بسیار موثر است. برای بهبود شرایط یک بازی کامپیوتری، لازم است باتری رایانه عمر زیادی داشته باشد. بررسی عمر رایانه و نصب برنامه های اصلاح کننده باتری می تواند بر روی کیفیت گیمینگ دستگاه تاثیر بسیار خوبی بر جای بگذارد. باتری های تولیدی شرکت لنوو قادر به تنظیم مجدد خود و صرفه جویی در میزان شارژ است. این قابلیت سبب می شود در زمان بازی کردن از امنیت بسیار زیادی برخوردار شوید.

 

خرید رایانه گیمینگ

قبل از خرید لپ تاپ گیمینگ باید بیش از هر زمان دیگری قادر به تشخیص کیفیت دستگاه باشید. بازی کامپیوتری در دراز مدت می تواند اثرات مخربی بر روی سی پی یو دستگاه شما بر جای بگذارد. به این دلیل باید رایانه گیمینگ مناسبی برای جلوگیری از خطرات احتمالی خریداری کنید. کارت گرافیک حرفه ای بر روی کامپیوتر مناسب گیمینگ باید نصب شود. در صورتی که کارت گرافیک مناسبی بر روی دستگاه تعبیه نشده باشد، لازم است آن را با بهترین نمونه تعویض کنید. پردازنده های بسیار قوی در سیستم های ویژه گیمینگ قرار داده شده است. تصاویر گرافیکی بازی بدون یک پردازنده نسل جدید و کارت گرافیک مناسب به صورت رضایت بخشی پخش نخواهند شد.

 

خرید لپ تاپ گیمینگ
خرید لپ تاپ گیمینگ

ویژگی های لپ تاپ مناسب گیمینگ

لپ تاپ دارای ساختار مناسب برای بازی های کامپیوتری باید قطعات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار عالی داشته باشد. در این دستگاه باید امکان ارتقای قطعات و تعویض آن ها به هر صورت لازم وجود داشته باشد. نصب برخی نرم افزارها به منظور ارتقای کیفیت سطح گرافیک بازی ها، الزامی است. به همین دلیل کارت گرافیک و فضای حافظه این سیستم باید کاملا ارتقا یافته باشد. بهتر است پس از خرید رایانه مناسب گیمینگ، برای بروز رسانی آن اقدامات لازم انجام شود.

انواع کارت گرافیک و پردازنده های اختصاصی لپ تاپ مناسب گیمینگ

کارت های گرافیکی تولیدی برند لنوو و ایسوس  از بالاترین کیفیت در بین سایر کارت های گرافیک برخوردار هستند. به طوری که وضوح تصویر با کمک این کارت ها به حدی است که بازی کامپیوتری برای شما لذت بخش شود.

سه نمونه از کارت گرافیک در تولید سیستم های لنوو و ایسوس بیشتر بکار رفته است. البته نمونه های بروزتر با تکنولوژی و فناوری های جدیدتری نیز امروزه به بازار عرضه شده است. gtx1650، rtx2070،rtx3060 از انواع نمونه کارت های تولیدی این دو شرکت بسیار معتبر است. سایه ها و طیف های نوری به کمک این کارت ها به بهترین نحو نمایش داده می شوند.

سه سری مخصوص کارت گرافیک بهترین تصویر را در لپ تاپ به نمایش در می آورند. البته لازم به ذکر است که تنها این سه مورد تصاویر بدیع و جذابی ایجاد نمی کنند. کارت های گرافیک بسیار تخصصی با قدرت پخش تصاویر بالا امروزه تولید شده است. پردازنده ها در کنار انواع کارت گرافیک، به وضوح تصویر کمک می کنند. بنابراین پس از ارتقای کارت گرافیک باید سطح پردازنده دستگاه خود را به میزان زیادی بالا ببرید.

خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس

خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس بر اساس مدل کارت گرافیک و پردازنده های موجود در آن امروزه بسیار افزایش یافته است. فردی که به دنبال سیستم مخصوص گیمینگ است، همواره دستگاه دارای پردازنده و کارت گرافیک ویژه ای را انتخاب می کند. بر اساس این قانون کلی، انتخاب همیشگی مشتریان پس از تحقیق رایانه همراه گیمینگ ایسوس می باشد.

وجود پردازنده هایی با فرکانس بالا و تعداد هسته های زیاد در حدود 4 هسته به بالا در این لپ تاپ، سبب ممتاز شدن آن شده است. دو مورد بالا از مهم ترین فاکتورهای خرید سیستم گیمینگ برای انجام بازی های کامپیوتری است.

کارت گرافیک با قدرت بالا و سری rtx بهترین انتخاب برای یک دستگاه گیمینگ خواهد بود. حافظه رم با سرعت فوق العاده از دیگر امتیازات حرفه ای دستگاه برند ایسوس است. حافظه ssd ترجیحا برای لپ تاپ گیمینگ مناسب تر خواهد بود. ظاهر زیبا و کیبورد مناسب نیز از دیگر ویژگی های استثنایی در انواع سیستم های تولیدی شرکت ایسوس است. برای یک دستگاه حرفه ای ویژه گیمینگ ظاهر مناسب کیبورد و صفحه نمایشگر نیز اهمیت زیادی دارد. البته اولویت اصلی برای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس کیفیت بسیار مطلوب آن است.

نمایشگرهایی با قدرت رفرش بالای 60 بهترین تصاویر را برای یک سیستم گیمینگ پخش خواهد کرد.  نمایشگر لپ تاپ مخصوص گیمینگ باید از این محدوده قدرتی برخوردار باشد. در غیر این صورت برای پخش تصاویر گرافیکی بازی های کامپیوتری سیستم به هیچ عنوان مناسب نخواهد بود.

سایز و وزن مناسب سیستم ایسوس در مقایسه با قدرت پردازش صفحه نمایشگر و پردازنده آن بسیار مناسب است. بالا بودن وزن سیستم، امتیاز منفی برای خرید آن به دنبال خواهد داشت. یک سیستم سنگین وزن فقط فضای بیشتری را اشغال می کند. هیچ گونه مزیتی را برای این نوع سیستم های دردسرساز نمی توان در نظر گرفت.

لپ تاپ گیمینگ لنوو
لپ تاپ گیمینگ لنوو

خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو

 

تاثیر پردازنده تولیدی شرکت لنوو به خوبی بر روی رایانه ها قابل مشاهده است. این شرکت در زمینه تولید سیستم هایی با قدرت پردازش بالا بسیار حرفه ای است. تمام ویژگی های مشترک لپ تاپ ایسوس و لنوو در قسمت معرفی مدل های ایسوس بیان شد. در مورد نوع و تعداد پردازنده مورد نیاز و سایر ویژگی ها این برندها شرایط یکسانی دارند. تنها تفاوت قانع کننده برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو، استفاده از انواع پردازنده نسل 12 اینتل در سیستم های این برند است. به این دلیل تصاویر با کیفیت بهتری در این نوع رایانه به نمایش گذاشته می شوند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس
لپ تاپ گیمینگ ایسوس

یک سوال جنجالی برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو و خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس شما را دچار تردید خواهد کرد. در اینترنت همواره سوالی مطرح می شود، برای یک بازی حرفه ای، لپ تاپ گیمینگ مناسب تر است یا یک سیستم pc نیز کفایت می کند؟ این سوال در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ سبب تردید مشتریان می شود.

بیشترین دلیل افراد برای قرار گرفتن بر سر این دوراهی بحث خنک سازی دستگاه است. لپ تاپ به صورت معمولی امکان خنک سازی به اندازه سیستم معمولی کامپیوتر را ندارد. البته دستگاه های گیمینگ معمولا سیستم های خنک کننده معمولی را دارا هستند. با این وجود یک کامپیوتر احتمال داغ شدن کمتری دارد. برخی افراد ترجیح می دهند از سیستم های معمولی برای بازی کردن استفاده کنند.

دلیل انتخاب این افراد نیز گرم شدن لپ تاپ است. سیستم های معمولی قدرت پردازش دستگاه های گیمینگ اختصاصی بازار را ندارند. به همین دلیل عده دیگری ترجیح می دهند برای مشاهده تصاویر بهتر نسبت به خرید لپتاپ گیمینگ اقدام کنند.

این دو دستگی مزایا و معایب خود را به همراه دارد. مشاهده تصاویر بهتر بدون خنک شدن مناسب دستگاه می تواند عواقب زیادی به همراه داشته باشد. در نتیجه بهترین راهکار برای این افراد، خرید لپ تاپ ویژه گیمینگ با شرایط زیر است.

لپ تاپ گیمینگ

این افراد می توانند نسبت به خرید لپ تاپ گیمینگ با فن های مخصوص اقدام کنند. یعنی پس از خرید دستگاه مورد نظر ابزارهای جانبی مثل کول پد با فن های مناسب خنک کنندگی بخرند، مشکل حل خواهد شد. لازم است این ابزارها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نیز باشند. در این صورت سطح دستگاه به خوبی خنک خواهد شد.

دیجی تامین فروشگاه ارائه دهنده بهترین مدل های لپ تاپ اداری، مهندسی، گیمینگ و خانگی است. انواع سیستم های ویژه طراحی گرافیک در این سایت عرضه می شود. شما می توانید بر اساس نیاز خود از بهترین مدل های کامپیوتر سایت دیجی تامین خرید کنید.

1 دیدگاه
  1. فرانک عباسی می گوید

    متن جامع و ارزشمندی بود. من لپتاپ ASUS TUF GAMING FX507ZM با کانفیگ پردازنده Core I7 12700H رم 16GB حافظه 1TB SSD گرافیک 6GB RTX 3060 را از ساییت دیجی تامین خریدم.راضی بودم هم از نحوه بسته بندیشون هم ارسال به موقشون.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود