مشکلاتی که با خرید شماره مجازی ممکن است مواجه شوید را چگونه برطرف کنید؟

0 173

بیشتر مشکلاتی که کاربران در رابطه با شماره مجازی با آن روبه‌رو می‌شوند مربوط به شماره‌های مجازی رایگان است که از سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف دریافت و یا از طریق برخی برنامه‌ها و سایت‌ها توسط خود کاربران ساخته می‌شود. به عبارتی آموزش ساخت شماره مجازی رایگان است که از زوایای مختلفی، مشکلات و معایبی را به همراه دارد؛ در حالی که خرید شماره مجازی از سایت‌های معتبر و با قیمت معقول، دغدغه کاربران را از بابت امنیت، مسدود شدن اکانت، لو رفتن شماره مجازی، استفاده چند کاربر به صورت همزمان و غیره برطرف می‌کند. در این گزارش قصد داریم به این مورد بپردازیم که چگونه و با چه راهکارهایی می‌توانیم مشکلات شماره مجازی را برطرف کنیم و اصلا چرا پیشنهاد می‌کنیم که شماره مجازی را برای کسب و کار و یا برند شخصی خود خریداری کنید. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در رابطه با خرید شماره مجازی دریافت کنید.

 

چرا خرید شماره مجازی به جای خرید شماره واقعی توصیه می‌شود؟

قبل از هر چیزی بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که چرا امروزه توصیه می‌شود که کاربران کسب‌وکار و برند شخصی خود را با شماره مجازی جلو ببرند؟ برای پاسخ به این سوال لازم می‌دانیم مزایای استفاده از شماره مجازی را شرح دهیم:

ارزان بودن خط مجازی

شماره مجازی قابلیت ساخت به صورت رایگان را هم دارد؛ اما در بیشتر مواقع این دسته از خطوطی که رایگان ارائه می‌شوند امنیت کافی ندارند و ممکن است بعدها به افراد دیگری نیز محول شوند. از این رو توصیه می‌کنیم یراغ خرید شماره مجازی بروید و بسته به نیاز خود یکی از شماره‌های مجازی کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، کانادا، روسیه و غیره را انتخاب کنید. شماره مجازی هر یک از این کشورها قیمت‌های متفاوتی دارند که دلیل آن به اعتبار شماره مجازی کشور مربوطه و کاربرد آن برمی‌گردد. با این وجود در حالت کلی خرید شماره مجازی هزینه بالایی ندارد و به راحتی با چند کلیک و در لحظه می‌توانید شماره مجازی خود را دریافت کنید.

سهولت در خرید شماره مجازی

اگر خرید شماره مجازی را با خرید شماره واقعی مقایسه کنیم، به این نکته پی می‌بریم که در ثبت سفارش خرید شماره مجازی نیازی به پر کردن فرم اطلاعات هویتی، آدرس دقیق، برخورداری از حداقل سن 15 سال و غیره نداریم. علاوه بر این برای خرید شماره واقعی به صورت آنلاین نیز باید چند روزی صبور باشید تا سیم کارت به دستتان برسد؛ اما چنین مشکلاتی در خرید شماره مجازی وجود ندارد و پس از گذشت چند دقیقه از ثبت سفارش می‌توانید شماره خود را دریافت کنید.

ساخت اکانت در برنامه‌ها و پلتفرم‌های تحریمی

این روزها که بحث Chat GPT بسیار داغ شده است، کاربران ایرانی با شماره پیش فرض ایران نمی‌توانند در این پلتفرم ثبت نام کنند. دلیل این امر طبق معمول به تحریم‌ها مربوط می‌شود و چاره این کار استفاده از یک شماره مجازی معتبر است. این امر برای برنامه‌های مشابه دیگری هم کاربرد دارد و از این نظر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نامحدود در تعداد خرید

برای خرید شماره واقعی برای هر فردی محدودیت وجود دارد و کاربران نمی‌توانند به تعداد دلخواه سیم کارت خریداری کنند؛ اما این قضیه در مورد شماره مجازی صادق نیست و شما هر چند تا که بخواهید می‌توانید شماره مجازی خریداری کنید. بیشتر کسب‌وکارها برای اهداف کاری خود در خصوص ارسال پیام انبوه به مخاطبین هدف خود از شمار بالایی از شماره‌های مجازی استفاده می‌کنند تا به این طریق یکی از اهداف آگاهی از برند شخصی دسترسی پیدا کنند.

عدم نیاز به پورت سیم کارت

از آن جایی که شماره مجازی به صورت دیجیتالی ارائه می‌شود، وجود خارجی و فیزیکی ندارد و از این جهت برای استفاده کوتاه مدت گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند. بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که نیاز به استفاده بیش از 2 سیم کارت دارید، می‌توانید از شماره مجازی کمک بگیرید.

امنیت بالا و حفظ حریم شخصی

این امر در صورتی تحقق می‌یابد که اقدام به خرید شماره مجازی از سایت یا پلتفرم معتبر داخلی نمایید؛ اما اگر خودتان شماره مجازی بسازید، نمی‌توانیم از بابت امنیت بالا و حفظ اطلاعات حریم شخصی شما قولی بدهیم. از این رو حتما شماره مجازی را از پلتفرم یا سایت مورداطمینان و معتبر خریداری کنید تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

پنهان کردن موقعیت مکانی کاربر

با استفاده از شماره مجازی، موقعیت مکانی شما در فضای مجازی کاملا مخفی می‌ماند؛ البته باز هم این شرط در حالتی برقرار است که از سایت معتبر و فعال در زمینه ارائه خرید شماره مجازی گوگل ویس، خرید خود را انجام دهید. به این طریق هنگام تماس صوتی، تصویری و چت با دیگر افراد، موقعیت جغرافیایی شما پنهان می‌ماند.

ارسال پیام انبوه به شمار بالای مخاطبین هدف کسب‌وکار

این کار معمولا از طریق شماره‌های مجازی ارزان قیمت انجام می‌گیرد که مشکلاتی را هم در پی دارد و ممکن است در مواردی منجر به مسدود شدن شماره مجازی شما شود که در ادامه به این موارد بیشتر می‌پردازیم.

مشکلات شماره مجازی

بدون شک کاربرانی پیدا می‌شوند که پس از خرید شماره مجازی و یا ساخت شماره مجازی به صورت رایگان با مشکلاتی روبه‌رو شوند. در ذیل عواملی که زمینه ساز مشکلات شماره‌های مجازی هستند را شرح می‌دهیم:

یکی نبودن آی پی سیستم با کشور شماره مجازی

این مورد به ویژه در خصوص خرید شماره مجازی برای واتساپ اهمیت دارد. اگر آی پی شماره مجازی خریداری شده شما با آی پی سیستمتان یکی نباشد، هنگام ایجاد اکانت واتساپ شماره مجازی شما مسدود می‌شود. لذا توصیه می‌کنیم در چنین حالتی از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید تا همه چیز طبیعی به نظر برسد و مشکلی پیش نیاید.

مسدود شدن اکانت شماره‌های مجازی رایگان

شماره‌هایی که از طریق ربات‌ها، پلتفرم‌ها و برخی برنامه‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند، ایمن نیستند و ممکن است همزمان در اختیار تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرند. لذا توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از شماره مجازی رایگان استفاده نکنید؛ چراکه این شماره‌ها نه تنها امکان مسدود شدن دارند، بلکه امنیت و اطلاعات حریم شخصی شما را به خطر می‌اندازند.

قابلیت استفاده از خط مجازی در یک پلتفرم

در نظر داشته باشید که کد احراز هویت و فعال سازی شماره مجازی تنها یک بار برای شما ارسال می‌شود. در نتیجه از یک خط مجازی می‌توان تنها در یک پلتفرم استفاده کرد و به عنوان مثال امکان استفاده از یک شماره مجازی در تلگرام، واتساپ و اینستاگرام به طور همزمان وجود ندارد.

حذف پوشه tdata خطوط مجازی تلگرام

برخی مواقع شماره مجازی تلگرام به صورت tdata عرضه می‌شود و اطلاعات کامل مربوط به خط مجازی و اطلاعات حساب کاربر در آن گنجانده می‌شود. در چنین شرایطی اگر به هر دلیلی اقدام به حذف این پوشه از سیستم خود نمایید، نیاز به فعال سازی مجدد خط مجازی تلگرام خواهید شد؛ اما متاسفانه از آن جایی که پیامک فعال سازی خطوط مجازی فقط یکبار به کاربر ارسال می‌شوند، امکان فعال سازی مجدد از بین می‌رود و در این صورت باید به دنبال خرید شماره مجازی دیگر باشید.

تمام شدن عمر مفید خط مجازی

شماره‌های مجازی در واقع سیم کارت‌های دیجیتالی کشورهای مختلف هستند و مشابه سیم کارت‌های واقعی اگر تا مدت زمان مشخصی استفاده نشوند، مسدود می‌شوند. از این رو شماره مجازی خریداری شده خود را بدون استفاده قرار ندهید.

هزینه خرید شماره مجازی

برای تعیین قیمت شماره مجازی ابتدا باید کشور موردنظر خود را انتخاب کنید و پس از آن از بین سرویس‌های موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همین تنوع در انتخاب کشور و نوع سرویس باعث می‌شود تا رنج قیمت شماره‌های مجازی متفاوت باشد؛ طوری که قیمت خرید شماره مجازی روسیه با شماره مجازی آمریکا کاملا متفاوت است. هرچند که هر دو برای یک سرویس مشخص خریداری شده باشد.

خرید شماره مجازی بدون مشکل و ایمن از آریاپی

شماره‌های مجازی اگر از سایت و پلتفرم ایمنی خریداری نشوند، مشکلات زیادی از بار می‌آورند. این مشکلات می‌تواند به مسدود شدن خط مجازی، لو رفتن اطلاعات حساب کاربری، دسترسی به اطلاعات خطوط مجازی و در نهایت امنیت پایین این دسته از شماره‌های مجازی منجر شود. در چنین حالتی پیشنهاد ما استفاده از سایتی معتبر و فعال در زمینه خرید شماره مجازی و رفع تحریم‌های پرداخت‌های ارزی است؛ سایتی که از تعداد بالای کشورهای خارجی برای خرید شماره مجازی پشتیبانی کند و برای تعداد زیادی از سرویس‌های گوناگون کاردکرد داشته باشد.

آریاپی با سابقه درخشان در زمینه فروش شماره مجازی و با کسب بالاترین درصد رضایت مشتریان، این بار تعداد کشورهای خرید شماره مجازی را به بالای 200 کشور و تعداد سرویس‌های قابل سفارش را به بیش از 1000 افزایش داده است؛ رقمی که در سایر سایت‌های ارائه دهنده شماره مجازی به چشم نمی‌خورد و شما می‌توانید از طریق آریاپی بدون دغدغه و مشکل اقدام به خرید خط مجازی دلخواه خود با کمترین قیمت نمایید و نگرانی از بابت امنیت شماره خریداری شده نداشته باشید. علاوه بر این اگر در خصوص خرید شماره مجازی سوالی داشته باشید می‌توانید از بخش پشتیبانی آریاپی کمک بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در این باره دریافت کنید. برای خرید شماره مجازی اینجا کلیک کنید .

 

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود