راهنمای انتخاب شیک ترین شلوار جین زنانه

0 206

راهنمای انتخاب شیک ترین شلوار جین زنانه استایل شلوار و بلوز جین متداول ترین سبک پوشش بین جوان ها و حتی افراد مسن است. زیرا با هر نوع تیشرت، تاپ یا پلیوری بسیار شیک و ساده سِت می شود. فصل پاییز…

استایل شلوار و بلوز جین متداول ترین سبک پوشش بین جوان ها و حتی افراد مسن است. زیرا با هر نوع تیشرت، تاپ یا پلیوری بسیار شیک و ساده سِت می شود. فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای ست کردن بلوز و شلوار جین است و خوشبختانه ست جین، هیچ گاه قدیمی نمی شود، اما لزوما همه افرادی که شلوار جین می پوشند، شیک و جذاب به نظر نمی رسند، زیرا خرید شلوار جین نیز باید طبق اصولی باشد تا اندام را زیباتر نشان دهد. این روزها تیشرت های طرح فیلم و سریال با شلوار جین بسیار ترند شده است و طرفداران زیادی دارد. اگر به انیمه علاقه دارید، طرح تیشرت اتک آن تایتان یکی از پرفروش ترین طرح های انیمه است.

نوع اندام تان را شناسایی کنید

مهم ترین نکته در انتخاب جین مناسب، شناسایی استایل اندام تان است زیرا می توانید براساس آن نقاط ضعف اندام را پوشش دهید و زیبایی ها را برجسته کنید. شکل اندام به 5 دسته کلی گلابی، سیب، توت فرنگی، موز و ساعت شنی تقسیم بندی می شوند. در ادامه به توضیح هر فرم اندام می پردازیم تا با بتوانید فرم اندام تان راشناسایی کرده سپس جین مناسب آن را انتخاب کنید.

فرم اندام گلابی

فرم گلابی شکل همانطور که از اسمش مشخص است شکل گلابی دارد یعنی از بالا باریک و پایین پهن تر می شود. ران و باسن برجسته ترین نقطه بدن این گروه به شمار می آیند و از کمر بسیار لاغر هستند. شلوارهای فاق بلند و کش دار مناسب این گروه است، زیرا باسن و ران در یک نقطه جمع می کند و قسمت های زیبا برجسته تر به نظر می آیند. شلوار جین تیره با یک بالاتنه روشن تعادل بین اندام فرم گلابی شکل را برقرار می کند. و جیب بزرگ ترفند خوبی برای کوچکتر نشان دادن باسن بزرگ است. اگر دنبال سبک تیشرت گروه خاصی می گردید و دوست دارید بدانید گروه طرفداران راک، رپر و یا  گیمرها چی می پوشن، به بزرگترین فروشگاه طرح های تیشرت، طرح با تو مراجعه کنید، تا با سبک های تیشرت گروه های مختلف آشنا شوید.

فرم سیبی شکل

این دسته  بالا تنه پر، باسن صاف و پاهای خیلی لاغر و کوچکی دارند و  باید شلوار جینی را انتخاب کنند که پاها را پرتر و سنگین تر نشان می دهد. بهترین گزینه برای برجسته تر کردن پاها، شلوار جین بوت کات و کشی است. این استایل بین بخش های مختلف بدن سیبی شکل، تعادل ایجاد می کند. انتخاب دیگری که این گروه می توانند داشته باشند، شلوار جین راسته است زیرا پاها پرتر به نظر می رسد. اگر این سینه و شکم بزرگی دارید شلوار فاق بلند انتخاب مناسبی برای شما نیست، زیرا شکم و سینه را بزرگتر نشان می دهد.

فرم ساعت شنی

فرم ساعت شنی اندام ایده آل برای یک خانم است. افرادی با این اندام، سینه های پر، کمر باریک، ران های سنگین و گردی دارند و عرض شانه و باسن کاملا به یک اندازه است، اما در نظر گرفتن نکات کلیدی فرم اندام ساعت شنی مثل باسن گرد و ران سنگین در انتخاب شلوار نقش مهمی دارند. جین فاق کوتاه و بوت کات بهترین گزینه برای این فرم است، زیرا پایین تنه را زیباتر جلوه می دهد. استفاده از رنگ های تیره و  جیب های متوسط برجستگی های باسن و ران  را به خوبی می پوشاند، و برعکس جین های خیلی تنگ آن ها را بیشتر از حد واقعی نمایان می کند.

فرم توت فرنگی

این فرم شانه های پهن و چهارگوش و باسن و ران کوچک و صافی دارند، و شکل اندام به سمت پایین تنه باریکتر می شود. خبر خوب اینکه هر سبک جینی با اندام این گروه هماهنگ است، اگر شما هم جز این دسته هستید، تبریک می گویم زیرا می توانید سبک های متنوع  را تست کنید. اما در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت استایل اندام را تقویت می کند. این افراد چون پاهای باریکی دارند باید شلوارهای گشاد بپوشند تا فرم پاها جلوه بیشتری پیدا کند. نکته کلیدی استایل این گروه، بالاتنه است و باید در انتخاب آن دقت کنند.

فرم موزی شکل

خانم ها با اندام موزی شکل انحنایی  ندارند و بین بخش های بدن مانند کمر، سینه و باسن مرز مشخصی تعریف نشده است اما نقطه قوت و زیبایی اندام موزی شکل در پاهای باریک و بلند آن ها است. با این تفاسیر نقاط کلیدی اندام موزی شکل مشخص شد. این گروه باید شلواری را انتخاب کنند که کمر و باسن را بلند نشان می دهند. برای فرم دادن به هیکل باید شلوارهای بالای کمر و یا باسن بپوشند.

انتخاب شلوار جین براساس فرم اندام چه مزایایی دارد؟

شناخت انواع فرم اندام، راهنمای درست برای زیبا جلوه دادن اندام شما است. و با انتخاب صحیح، تعادلی بین نقاط ضعف و قوت بدن برقرار می شود. در سِت کردن تیشرت های طرح دار زیبا با جین، نوع اندام شما بسیار کمک کننده است. تیشرت های گشاد با طرح باب اسفنجی، سوپرمن، ریک و مورتی، سریال جذاب پیکی بلایندرز با انواع جین ترکیب جذاب، ساده و کاربردی را می سازند. این سبک را به راحتی می توانید با یک اورال جین هم ست کنید. از میان طرح های پرطرفدار سریال ها خرید بهترین محصولات هری پاتر و میکی موس بیشترین فروش را در سال جدید داشته اند.

 

 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود