برترین بازی های اندروید مایکت اعلام شدند

0 770

بدون شک شیوع ویروس کرونا را می توان جزو بدترین اتفاقات تاریخ دانست؛ همین اتفاق بهانه ای شد تا مردم به اجبار در خانه های خود بنشینند و هرطور که شده است، از فیلم گرفته تا بازی های ویدیویی خود را سرگرم کنند تا این روزهای سخت بگذرد. همانطور که می دانید با توجه به دسترسی راحت به بازی های موبایلی و اکثر اوقات بدون هزینه بودن آنها، موبایل گیمرهای بسیار زیادی داریم که رنج سنی آنها از کودک دو ساله شروع می شود به بالا. کافه بازار و مایکت به عنوان دو استور بزرگ اپلیکیشن و بازی های اندروید در ایران، با قرار دادن بازی های جذاب و متنوع (به طور کاملا رایگان!)، سهم بزرگی در سرگم کردن مردم داشته اند.

مدتی قبل استور مایکت (Myket) در یک مقاله ای بسیار جذاب، به معرفی برترین بازی های اندروید 2020 (به خصوص در ایام کرونا) پرداخت که علاوه بر بررسی ویژگی های مثبت بازی ها، لینک دانلود مستقیم آنها را نیز قرار داده است.
از اینجا بهترین بازی های اندروید را مشاهده کنید.

مایکت برای انتخاب برترین بازی های اندروید چه معیارهایی را در نظر گرفته است؟

به طور کلی این فروشگاه بازی و اپلیکیشن برای انتخاب بهترین بازی های خود، مهمترین معیارها را در نظر گرفته است؛ برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد دانلود بالا
  • میانگین امتیاز بالا
  • خاص بودن در سبک خود
  • تعداد نظرات بالا (تمجیدها)

چرا باید این بازی ها را دانلود و تجربه کنیم؟

مایکت در مقاله خود علاوه بر قرار دادن لینک دانلود، بازی ها را به طور منظم نیز ترتیب بندی کرده است؛ به طور مثال اگر شما علاقمند به بازی های اکشن، آنلاین، دخترانه و … هستید، با مراجعه به مقاله به سادگی می توانید تا بازی مورد نظر خود را انتخاب و دانلود نمایید.

همچنین نیازی به دانلود جداگانه دیتا نیست 🙂

 

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را در سایت پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به بازی های معرفی شده در مقاله مایکت چیست؟

منبع: پلی مگ

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود