با خرید از گیفت کارت استور به چه امکاناتی دسترسی خواهید داشت؟

0 223

گیفت کارت استور مرکز آنلاین خرید سریع و آسان گیفت کارت در ایران است.  در این وب سایت می‌توانیدمجموعه‌ای از تمامی گیفت کارت‌های ارائه شده برای سرویس‌های مختلف را با قیمتی ارزان و به طور سریع خریداری کنید.

مهم‌ترین مزیت خرید از گیفت کارت استور دریافت آنی کد محصول خریداری شده است تا با خیال راحت در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانید به گیفت کارت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. خرید گیفت کارت برای دریافت بازی و اپلیکیشن باعث می‌شود تا دیگر نیازی به مراجعه به مرکزی خاص برای دریافت نسخه‌های فیزیکی بازی نداشته باشید و به راحتی در خانه نسخه‌های اورجینال تمامی گیفت کارت‌های مورد نظر خود را دریافت کنید.

علاوه بر این گیفت کارت استور به شما این امکان را می‌دهد تا دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن تخفیف‌های ویژه ارائه شده برای بازی‌های مختلف نباشید؛ چرا که بسیاری از سرویس‌های آنلاین نظیر استیم، PSN و ایکس باکس لایو در مدت زمانی کوتاه برای یک بازی تخفیف در نظر می‌گیرند و شما باید سریعاً اقدام به خرید کنید. در گیفت کارت استور امکان دریافت سریع کد را برای شما فراهم کرده‌ایم تا دیگر محدودیتی برای استفاده از این تخفیف‌ها نداشته باشید.

همیشه در هر ساعت پاسخگوی شما هستیم

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از گیفت کارت استور پشتیبانی 24 ساعته آن است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت از وب سایت گیفت کارت استور در هر ساعت از شبانه‌روز هر سؤالی که در زمینه استفاده یا روش ثبت سفارش دارید را از بخش پشتیبانی بپرسید. بخش پشتیبانی 24 در گیفت کارت استور در تمامی روزهای هفته، حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود و شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز، از کارشناسان پشتیبانی مشورت بگیرید.

تنوع گیفت کارت‌ها در گیفت کارت استور

مزیت مهم دیگر  خرید از گیفت کارت استور  تنوع محصولات ارائه شده در آن است؛ گیفت کارت استور تمامی سرویس‌هایپراستفاده و محبوب شما را آماده ارائه کرده است تا بتوانید به آسانی با شارژ حساب کاربری خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در ادامه، مجموعه‌ای از گیفت کارت‌های ارائه شده در گیفت کارت استور معرفی خواهند شد:

گیفت کارت اپل امریکا

استفاده از آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک با گیفت کارت اپل امریکا یک تجربه کاملاً متفاوت خواهد بود. بسیاری از کاربران اپل آیدی خود را روی ریجن آمریکا می‌سازند. حال از طریق گیفت کارت اپل امریکا می‌توان این حساب کاربری را شارژ کرد و به هر یک از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور از طریق آن دسترسی داشت.

گیفت کارت اپل امریکا همچنین امکان نصب اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مهمی نظیر فتوشاپ برای آیپد یا Final Cut Pro X برای مک را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این می‌توانید اشتراک سرویس‌هایی نظیر Apple Arcade و Apple TV Plus نیز دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت گوگل پلی امریکا

اگر از تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، گیفت کارت گوگل پلی امریکا به شما امکاناتی ویژه در زمینه استفاده از اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها ارائه می‌دهد. با استفاده از این گیفت کارت می‌توانیدبازی‌های اورجینال و اپلیکیشن‌های کاربردی را برای خود خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت گوگل پلی امریکا علاوه بر خرید اپلیکیشن یا بازی به شما امکان فعال‌سازیسرویس‌های اشتراکی مختلف شرکت گوگل را نیز می‌دهد. این سرویس‌ها شامل Google Play Pass و YouTube Music نیز می‌شوند.

گیفت کارت ایکس باکس لایو

اگر از کنسول ایکس باکس وان استفاده می‌کنید و تصمیم به نصب بازی روی آن را دارید، می‌توانید با گیفت کارت ایکس باکس لایو به تمامی بازی‌های اورجینال ارائه شده برای این کنسول بازی دسترسی داشته باشید. گیفت کارت ایکس باکس لایو به شما امکان دانلود و نصب بازی‌های اورجینال در کنار DLCهای آن‌ها را می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید به سادگی هر یک از بازی‌های ارائه شده در این سرویس که به صورت آنلاین هستند را نیز با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

گیفت کارت ایکس باکس لایو  بهترین روش برای اجرای بازی‌های مختلف در کنسول ایکس باکس است و تجربه‌ایکاملاً ویژه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گیفت کارتpsn امریکا

خرید گیفت کارت psn امریکا به شما امکان دسترسی به تمامی بازی‌های ارائه شده در پلی استیشن 4 ریجن 1 را می‌دهد. با گیفت کارت psn امریکا می‌توانید هر یک از بازی‌هایی که در پلی استیشن استور آماده عرضه شده است را خریداری کنید و سریع از آن‌ها استفاده کنید. این روش باعث می‌شود تا دیگر برای خرید بازی پلی استیشن نیازی به خروج از خانه نداشته باشید و با گیفت کارت psn امریکا اکانت خود را شارژ کرده و بازی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی دانلود و روی کنسول نصب کنید.

اگر از ریجن های دیگر پلی استیشن 4 استفاده می‌کنید، می‌توانید گیفت کارت استور گیفت کارت psn انگلیس یا امارت را نیز خریداری کنید. گیفت کارت استور، گیفت تمامی ریجن ها را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با خیال راحت بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

گیفت استیم والت

استفاده از سرویس استیم همراه با گیفت استیم والت بی‌نظیرترین تجربه را برای اجرای بازی‌های ویدیویی در کامپیوترهای شخصی به شما ارائه می‌دهد. سرویس استیم بسیاری از بازی‌های کاربردی را برای شما آماده کرده است که هر یک از آن‌ها را می‌توانید به صورت اورجینال خریداری کنید. برای خرید نسخه‌های اورجینال بازی‌ها از استیم نیاز به گیفت استیم والت دارید که می‌توانید آن را از گیفت کارت استور خریداری کنید و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

نتفلیکس یکی از بهترین و خاص‌ترینسرویس‌هایVOD در دنیا است که می‌توانید از طریق آن به مجموعه‌ای عظیم از سریال‌ها و فیلم‌ها دسترسی داشته باشید. اگر تصمیم به استفاده از این سرویس را داشته باشید، به راحتی می‌توانید با استفاده از گیفت کارت نتفلیکس اشتراک آن را برای اکانت خود فعال کنید و به سادگی هر یک از فیلم‌ها یا سریال‌های آن را تماشا کنید.

خرید گیفت کارت خیلی آسان است!

خرید گیفت کارت از گیفت کارت استور بسیار آسان  است. کافی است قیمت گیفت کارت را از وب سایت مشاهده کرده و پس از اقدام به ثبت سفارش، بخش پشتیبانیدر همان لحظه کد مربوط به گیفت شما ارسال می‌شود تا دیگر نگران از دست دادن زمان نباشید و به آسانی بتوانید از گیفت خریداری شده خود استفاده کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود