هیولای فروش گیفت کارت؛ پلی استیشن بازها لذت ببرید

0 184

گیفت کارت پلی استیشن و گیفت‌ کارت‌های معتبر فروشگاه‌های مختلف را با قیمتی ارزان‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌ها از سایت گیفت کارت خریداری کنید.

در همین ابتدا بگوییم تمامی قیمت‌های گیفت کارت پلی استیشن برای کاربران خوب این فروشگاه گیفت کارت پلی استیشن 3 ماهه تا ۵۰۰.۰۰۰ هزار ریال، زیر قیمت تمامی سایت‌های بازار ایران به فروش می‌رسد. امیدواریم از این آفر ویژه نهایت لذت ببرید و فروشگاه ما را با آدرس اینترنتی www.GiftCard.im به خاطر بسپارید، و باشد که همگی با خرید گیفت کارت رستگار شویم، جهت مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید گیفت کارت

یکی از محصولات ویژه ما خرید استیم والت گلوبال است که شما با این گیفت کارت‌ها می‌توانید تمامی اکانت‌های خود را روی هر کشوری که ساخته‌اید شارژ کنید و آیتم و بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. جهت خرید گیفت کارت استیم والت گلوبال روی عنوان زیر کلیک کنید.

خرید استیم والت گلوبالشما با خرید گیفت کارت پلی‌استیشن پلاس می‌توانید تمامی بازی‌های کنسول خود را از قبیل فیفا، فورتنایت، پابجی، اپکس گیم، جی تی ای و خلاصه هرآنچه را که برای بازی آنلاین طراحی شده باشد با دیگر دوستان‌تان بازی کنید. بدون شک گیمرها از این آفر ویژه و محدود استقبال خواهند کرد و ما نیز امیدواریم بتوانیم بار دیگر اعتماد شما را جلب کنیم.

برای برخی از دوستان که آشنایی با گیفت کارت ندارند باید بگوییم؛

دیگر محصول فروشگاه ما که دوستان زیادی به آن علاقمند هستند خرید شماره مجازی برای اپلیکیشن و برنامه‌های متفاوت است، به هیچ عنوان این شماره‌ها از اپلیکیشن‌های رایگان دریافت نشده و اختصاصی کاربر است حتی می‌توانید یک شماره را برای بلند مدت یا کوتاه مدت اجاره کنید تا تمامی برنامه‌ها را با استفاده از آن فعال کنید. شماره‌های اسپانیا، فرانسه، انگلیس و امارات از برترین شماره‌های این فروشگاه بوده و امیدواریم از این شماره‌ها نیز نهایت لذت را ببرید جهت خرید شماره مجازی روی عنوان زیر کلیک کنید:

خرید شماره مجازی

گیفت کارت دقیقا مانند همین شارژهای اعتباری ایرانسل، همراه اول و برندهای معتبر جهانی است که در فروشگاها و همچنین مراکز معتبر به فروش می‌رسد و شما با خرید گیفت کارت هر برند قادر خواهید بود حساب خود را شارژ کرده و از خدمات درون برنامه و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت استفاده کنید این ساده ترین مثال برای توضیح گیفت کارت است.

همچنین این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک، ثبت شده در ستاد ساماندهی و پایگاه های اینترنتی و همچنین ثبت شده در وزارت ارشاد اسلامی است.

تلفن تماس 05155434118 و 05155434117 و همچنین 09156962202 و 09388812221 جهت مشاوره رایگان برای خرید و دریافت محصول هستند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود