متریال های مناسب دکوراسیون داخلی

0 113

یکی از موارد مهم و با اهمیت در طراحی آشپزخانه انتخاب متریال با کیفیت است و دومین مورد با اهمیت سلیقه و مبلغی که مشتری می خواهد هزینه کند. چون بعضی افراد دوست دارند در دکوراسیون آشپزخانه منزل خود از متریال طبیعی به جای متریال مصنوعی استفاده نمایند.

چوب طبیعی در دکوراسیون

استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون آشپزخانه فضایی زیبا و چشم نواز ایجاد کرده و حس سرزندگی به محیط می بخشد. یکی از بهترین نوع چوب طبیعی، چوب راش است رنگ بیرونی این چوب سفید یا سفید مایل به صورتی و رنگ داخلی آن زرد روشن یا فهوه ای مایل به قرمز می باشد. این چوب دارای بافتی سخت و متراکم است برای همین در برابر نفوذ حشرات و قارچ ها مقاوم است در ضمن بسیار خوش تراش است.

از ویژگی های دیگر این چوب طبیعی مقاوم بودن در برابر ضربه و خاصیت ضد آب بودن آن است، همچنین در برابر دمای بالا مقاوم است و برای کار در نمای ساختمان و ساخت رویه میز و کابینت و ساخت انواع کابینت مناسب می باشد. محصول با ارزش دیگر که ما شما را با آن آشنا می کنیم مارمونایت است، این سنگ مصنوعی از ترکیب مواد مورد استفاده در ساخت کوارتز و کورین ساخته می شود. این سنگ مهندسی شده دارای سطحی صاف و متراکم است و از لحاظ زیبایی و کیفیت با سنگ طبیعی برابری دارد. از ویژگی های این سنگ مهندسی شده مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و خط و خش می باشد، همچنین در مقابل لک و مواد شوینده مقاوم است و قابلیت برشکاری بالایی دارد. این سنگ مصنوعی دارای 12 رنگ و طرح می باشد و برای استفاده بر روی کابینت و میز و انواع کف پوش و سینک مناسب است البته از لحاظ قیمت کمی گران است.

صفحه کابینت کورین

محصول مصنوعی دیگر که در طراحی بسیار پر کاربرد است کورین می باشد این سنگ با ارزش مصنوعی دارای خاصیت ضد آب می باشد و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است قابلیت تعمیر از ویژگی های بارز این محصول می باشد. همچنین قابلیت برشکاری بالایی دارد این متریال در ساخت رویه میز و کابینت بسیار پرکاربرد است، چون دارای تنوع رنگ و طرح زیادی است. صفحه کابینت کورین نسبت به صفحه کابینت هایی که از ورق ام دی اف تهیه می شوند دارای کیفیت و استحکام بالاتری است. اگر در مورد قیمت صفحه کابینت بخواهید اطلاعات بدست آورید صفحاتی از جنس کورین نسبت به انواع دیگر متریال های موجود در بازار دارای قیمتی مناسب می باشند و اما صفحاتی از جنس سنگ طبیعی یا چوب هستند دارای قیمت بیشتری می باشند.

Source: mymaterial.ir

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود