ساخت لینک دونیت رایگان و روش های کسب درآمد از آن

1 2,729

می‌دانید داستان دونیت و بعد از آن ساخت لینک دونیت از کجا شروع شد؟ یعنی در یک نقطه‌ای برای اولین بار کسی یا کسانی بودند که حمایت مالی شدند و در ادامه این فرهنگ گسترش پیدا کرد تا جایی که در حال حاضر استریمرها، سازندگان پادکسترها، بعضی از اینفلوئنسرها و … هم از دونیت استفاده می‌کنند. خب برای جواب سوال باید برگردید به عقب به روزی که آقای مارک‌کلی یکی از اعضای گروه موسیقی “ماریلون” با ارسال ایمیلی به لیست هزار نفره‌ی طرفدارن خود، اطلاع داد اگر قرار باشد یک تور راه بیاندازند باید مبلغ ۶۰ هزار دلار هزینه کنند و درست همین‌جا بود که جرقه‌‌ زده شد.

در حقیقت طرفداران این گروه موسیقی بودند که با کمک اینترنت برای جمع کردن پول مدنظر و حمایت از گروه موسیقی مورد علاقه‌شان پا پیش گذاشتند تا با کمک خود انگیزه‌ و شرایط لازم را ایجاد کنند. حالا با بیان این موضوع می‌خواهیم بگوییم در عصر مدرن امروزی از طریق به اشتراک گذاشتن محتواهایی با ماهیت هنر، طنز، بسته‌های آموزشی متنوع و … در فضای مختلف اینترنتی و ساخت لینک دونیت شما هم به راحتی امکان جمع‌آوری حمایت مالی و کسب‌ درامد دارید.

اما در این میان این‌که لینک دونیت چیست و نحوه ساخت لینک پرداخت دونیت رایگان به چه صورت است و اصلاً از کجا باید آن را تهیه کنید و سوالاتی مرتبط با آن، مواردی هستند که ادامه می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

لینک پرداخت دونیت چیست؟

در یک تعریف اجمالی باید بدانید دونیت به معنای بخشش و اهداء است. در مورد موضوع مورد بحث ما هم اگر در دنیای اینترنت چشم بچرخانید افرادی را خواهید دید که با روش‌های مختلف در کار تولید محتوا هستند و محتواهای خود را رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌هایی مثل یوتویوپ، اینستاگرام و … به اشتراک می‌گذارند. محتوای تولید شده می‌تواند مربوط به موارد متنوع هنری، آموزشی، ورزشی و … باشد.

اما مسئله‌ این است که این افراد در ادامه‌‌ی فعالیت خود می‌توانند از حمایت‌ مالی طرفداران و مخاطبان‌شان استفاده کنند. به این ترتیب که مخاطبان با واریز مبلغ دلخواه این افراد را تشویق می‌کنند و باعث ایجاد انگیزه‌ی آنها در تولید کارهای جدید می‌شوند. اما در این مسیر شما به عنوان کاربر به راحتی می‌توانید از درگاه پرداخت بدون سایت یا همان لینک پرداخت استفاده کنید، سیستمی الکترونیکی که بازدیدکنندگان و حامیان شما با لمس آن می‌توانند وارد صفحه پرداخت بشوند و با درج مشخصات کارت بانکی خود مبلغ مدنظرشان را به حساب‌تان واریز نمایند.

با کمک لینک دونیت افراد حامی در کمترین زمان و در بستری امن می‌توانند در هر زمان و مکانی که هستند مثلاً همان‌طور که روی مبل خانه‌شان نشسته‌اند بدون این‌که تا دم عابر بانک بروند مبلغ را واریز کنند.

راه‌های کسب‌درآمد با لینک پرداخت دونیت

نقطه‌ی مثبت ماجرای دونیت این است که این روزها فرهنگ حمایت مالی موردی جا افتاده به حساب می‌آید؛ چراکه افراد برای تولید محتواهای خود زحمت زیادی می‌کشند و بازدیدکنندگان با علم به این موضوع خود را موظف به حمایت می‌‌دانند. با این حال در این مسیر لازم دیدیم در زیر به چند راه مهم کسب درامد با دونیت بپردازیم.

لینک دونیت در آپارات برای استریمرها

در ابتدا باید بدانید که استریم یعنی به اشتراک گذاشتن محتوای آنلاین که این روزها در بین نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به کسانی که استریم انجام می‌دهند استریمر می‌گویند که با تولید محتواهای خلاقانه و جذاب در زمینه‌های مختلف مثل اموزش‌ بازی یا تشکیل جلسات آموزشی مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کنند.

استریم در ایران در برنامه‌ی آپارات مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است؛ چراکه اپارات فیلتر یا تحریم نیست و ترافیک مصرفی کمی دارد. در واقع به طور مثال شما به عنوان استریمر در فضای اپارات به راحتی می‌توانید محتوای صوتی و  ویدئویی خود را تولید و به شکل زنده به اشتراک بگذارید و در ادامه با افزایش بازدیدکنندگان و جذب مخاطب بیشتر علاوه بر کسب درامد از تبلیغات آپارات با ساخت لینک دونیت در این برنامه حمایت مالی مخاطبان خود را دریافت کنید.

نحوه گذاشتن لینک پرداخت دونیت در آپارات

  • بعد از دریافت لینک پرداخت برای فعال کردن آن وارد پنل مدیریتی لینک پرداخت رایان‌پی بشوید و در ادامه توضیحاتی را در جهت دونیت بازدیدکنندگان خود وارد کنید.‌ این توضیحات می‌تواند اطلاعات جذابی در مورد فعالیت‌تان باشد به‌طوری که باعث ترغیب مخاطبان به حمایت شما بشود.
  • برای قرار دادن لینک در آپارات باید حساب کاربری خود را در این برنامه ایجاد کنید و بعد از ورود به آپارات از قسمت داشبورد، پخش زنده آپارات را انتخاب کنید و در تنظیمات صفحه وارد قسمت گزینه‌ی حمایت مالی بشوید. در این‌جا لازم است عنوان حمایت مالی (دونیت) و آدرس صفحه پرداخت را درج کنید و در نهایت با “ثبت تغییرات” کار تمام است.

اگر علاقه به بازی و استریم کردن آن دارید، پیشنهاد می‌شود، مصاحبه با XEROOX استریمر جوان ایرانی را از دست ندهید و تجربه‌های آن را برای شروع و نگاه به آینده را همراه خود داشته باشید.

 لینک دونیت در اینستاگرام

بسیاری از افراد در فضای اینستاگرام تولید محتوا می‌کنند. فضایی که به‌خصوص برای ما ایرانی‌ها جزو محبوب‌ترین برنامه‌ها به شمار می‌رود‌. در این برنامه هم افرادی هستند که با تولید محتواهای جذاب و کاربردی در زمینه‌های مختلف فالوورهای زیادی دارند یا به‌عنوان بلاگر یا واینر فعالیت دارند. به طور کلی این افراد هم با ساخت لینک پرداخت دونیت و قرار دادن آن در بیو پیج خود می‌توانند مسیر پرداخت آنلاین برای هدایاء مالی مخاطبان یا حمایت اسپانسرهای‌شان را به بهترین شکل ایجاد کنند.

لینک دونیت برای پادکسترها

این روزها استقبال از محتواهای صوتی بسیار گسترده شده است و با توجه به این استقبال و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ارتباط با ضبط صدا و ادیت آن افراد زیادی هم به سمت پادکستر شدن جذب شده‌اند. این محتواها می‌تواند در جنبه‌های مختلف مثل روانشناسی، داستان کوتاه، ادبیات و اسطوره‌ها، طنز و … باشد. در این مدل کسب درآمد، شنونده‌ها از طریق لینک دونیت این امکان را دارند که مبلغی را به عنوان پاداش و حمایت مالی واریز نمایند. از طرفی با افزایش مخاطبان و جذب اسپانسر هم این حمایت دو چندان خواهد شد.

نحوه ساخت لینک دونیت رایگان رایان ‌پی

این فرآیند بسیار آسان است. به طور کلی سرویس لینک پرداخت از خدمات پرداخت شرکت‌های پرداخت‌یار است که به صورت آنلاین می‌توانید اقدام به دریافت آن کنید. در این زمینه دریافت و ساخت لینک پرداخت دونیت رایان‌پی در مرحله‌ی اولیه رایگان است و شما بدون صرف هزینه‌ای می‌توانید وارد وب‌سایت این شرکت بشوید و درخواست خود را ارسال نمایید.

اما به طور کلی همه‌ی شرکت‌های پرداخت‌یار در برابر خدمات پرداختی خود هزینه‌ای را از هر تراکنش کسر می‌کنند. رایان‌پی هم برای هر تراکنش هزینه ثابت ۵۰۰ تومان که کمتر از هزینه‌ی کارت‌به‌کارت است از تراکنش‌ها کسر می‌نماید؛ البته این شرکت بعد از فعال شدن لینک به مدت دو هفته هیچ سودی از تراکنش‌ها کم نخواهد کرد.

۱. وارد وب‌سایت رایان ‌پی شده و فرم درخواست درگاه را تکمیل نمایید. در این فرم برای دریافت لینک دونیت یا حمایت مالی باید گزینه “سایر موارد” را بزنید.

۲. در بخش بعد فرم احراز هویت را با ارسال تصویر کد ملی و شناسنامه تکمیل و ارسال نمایید و تعهدنامه‌ی پیش روی‌تان را به شکل دستی بنویسید و تصویر آن  را بعد از  درج مشخصات و امضاء ارسال نمایید.

۳. بعد از تایید احراز هویت از سوی کارشناسان رایان پی  و در ادامه با ارسال اطلاعات تکمیلی در ارتباط با زمینه‌ی فعالیت‌تان و در نهایت تاییدیه شرکت شاپرک در مرحله‌ی آخر از طریق ایمیل اطلاعات لینک پرداخت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کلام نهایی: دونیت کردن انگیزه‌ لازم را برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد می‌کند. با جا افتادن فرهنگ دونیت بسیاری از افراد که با تولید و پخش محتواهای کاربردی و خلاقانه و جذب مخاطب به راحتی می‌توانند با ساخت لینک پرداخت دونیت از حمایت مالی بازدیدکنندگان خود کسب‌ درامد داشته باشند. از این جهت در این مقاله به نحوه ساخت لینک دونیت رایگان پرداختیم.

 

برچسب ها : استریم,دونیت,حمایت مالی,درگاه پرداخت

1 دیدگاه
  1. مهبد می گوید
یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود