بررسی سرویس رادار گیم ؛ جاسوسی وزارت ارتباطات حقیقت دارد؟

6 2,509

چیزی نزدیک به چهار ماه است که کشورمان ایران، درگیر مسائل داخلی و خارجی شده است و متاسفانه بیشترین ضربه را از داخل و از سمت به ظاهر مسئولین خورده ایم. خیلی وارد جزئیات نمی شوم، چرا که در روزهای اول این جریانات یک سری مطلب در رابطه با حمایت از مردم و جامعه گیمر منتشر کردیم و متاسفانه پیامدهای خوبی نداشت. به هرحال چند روزی است که سرویس رادار گیم یا رادار بازی و یا رادار پلاس معرفی شده است؛ آن هم تحت عنوان کاهش پینگ در بازی های آنلاین و مسدود شده که خود وزارت ارتباطات در مسدود کردن و اوضاع افتضاح سرعت و پینگ نقش داشته است …

امروز خبری بسیار داغ در شبکه های اجتماعی، تحت عنوان جاسوسی وزارت ارتباطات به وسیله سرویس رادار گیم / رادار بازی / رادار پلاس درحال دست به دست شدن است که می خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

لطفا تا انتها همراه سایت پلی مگ باشید تا ببینیم جاسوسی وزارت ارتباطاتت حقیقت دارد یا خیر!

آیا جاسوسی وزارت ارتباطات به وسیله سرویس رادار گیم حقیقت دارد؟

تا این لحظه هیچ یک از مقامات جمهوری اسلامی (در وزارت ارتباطات) این مورد را تکذیب نکرده اند. حتی اگر تکذیب هم کنند جای شک دارد، به دو دلیل:

دلیل اول: درحال حاضر تحریم های آمریکا در دنیای فناوری و … برداشته شده است و دلیل اصلی کاهش سرعت اینترنت و پهنای باند و علی الخصوص بلاک شدن خیلی از سرویس ها بازی های آنلاین، به داخل کشور مربوط است؛ حال چه شده است که به جای حل مشکل و برطرف کردن مشکلات کاهش پهنای باند و … که طبعا منجر به کاهش پینگ بازی ها نیز خواهد شد، سرویسی تحت عنوان های رادار گیم / رادار بازی / رادار پلاس معرفی شده است؟

دلیل دوم: در ده ها آنتی ویروس و سایت های تشخیص بدافزار، این سرویس جاسوسی شناخته شده است؛ یعنی به محض نصب، این برنامه یا سرویس، خطراتی همچون سرقت اطلاعات شما و آسیب دیدن به سیستم را خواهد داشت.

اگر همه چیز را کنار هم بگذاریم، متوجه می شویم که در این چند سال، هیچ عزمی برای آسودگی جامعه گیمر و مشترکین اینترنت ها وجود نداشته است و انتظار نداشته باشید که به همین سادگی هر چیزی را قبول کنیم …

 

 

 

 

 

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

به نظر شما وقتی با رفع فیلتر و افزایش پهنای باند می توان خیلی از مشکلات را حل کرد، دلیل معرفی سرویس رادار بازی توسط وزارت ارتباطات چیست؟
لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت پلی مگ

6 دیدگاه
  1. علیرضا غلامی می گوید

    بسیار عالی دم شما گرم

  2. علی می گوید

    دوست عزیز کدوم تحریم برداشته شده ، با اینکه خبرش اومد ولی هیچ تحریمی واسمون برداشته نشده و همش حرفه.

  3. R-O-ARK می گوید

    شخصا خسته شدم شما رو نمیدونم، من کلا سه تا بازی آنلاین دارم این روزا که وقتی پلی میدم آروم میشم یکیش watch dogs legion , Red Dead online , BF2042 هرسه تاش تحریم هستن هم از داخل هم از خارج، تنها با این سرویس رادار به جز BF 2042 اونم برای لحظه ای متصل میشن Red Dead , Watch dogs ی لحظه کانکت میشه میری تو سشن گرم پلی دادنی یهو دیسکانت تو سرور میخوره ، ولی خوشبختانهBF 2042 نه اینطوری نمیشه،واقعا ظلم هم از داخل هم از خارج رو سر گیمر ایرانی داره تگری میباره. در مورد جاسوسی بودنشم واقعیتش به حالم شخصا فرقی نمیکنه تو خود بازی و لانچر هم ازمون داده جمع میکنن حالا دست این باشه اون باشه فرقی به حالم نمیکنه . وزیر و اون شورای که 12- 13 تا احمق کنار هم جمع شدن باید پاسخگوی نارضایتی ما باشن. خدا جوابشون رو بده . دیگه چی بگم… دلخوشیمون ی گیم اونم دارن کرم میزن با این کاراشون.

  4. Galaxy می گوید

    لطفاً چرت ننویسید تحریم هنوز پابرجاست برای ثبت نام و بازی کردن در اپیک گیمز و رایت گیمز هنوز که هنوز به تغییر ایپی و تحریم شکن نیاز داشتند

  5. Gamer می گوید

    ای بابا هرکی به فکر خیشه هیچ کس به فکر ما نیست اینور و اونورم نداره فقط میخوات بیل شان دسته بشه همین

  6. محمد جواد می گوید

    الان آپدیت های جدیدش اومده و مشکلاتش رفع شده ، خودم الان با بخش dns رادار بازی ، فورتنایت رو از اپیک گیز آپدیت کردم الانم که سه چهار دور رفتم اصلا مشکل پینگ نداشتم ( تازه یه بار هم دوم شدم 😁 )

    البته امانگ آس رو تو گوشی با همین رادار بازی بزور بازی میکنم ( با پینگ ۳۰۰ ! )

    ولی کلا برای بعضی بازی ها عالیه برای بعضی ها بدرد نمیخوره

    راستی از کی تا حالا تحریم کلش و اپیک گیمز و راکت گیمز و هزار تا شرکت و بازی رفع شده که ما نمیدونیم! ، تو ایران که هنوز تحریمه جایی که نویسنده زندگی میکنه رو نمیدونم!

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود