برای افزایش فالوور چیکار کنیم؟

0 81

قطعاً هنگامی که پیج‌های محبوب و پر مخاطب را می‌بینید، این سوال برایتان پیش می‌آید که ادمین این قبیل صفحات از چه ترفندی برای افزایش فالوور استفاده می‌کنند؟ دارا بودن دنبال‌کننده فراوان شرط اصلی برای موفقیت در اینستاگرام است. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که شما را با چند روش مفید و کاربردی برای جذب مخاطب هدفمند آشنا کنیم.

قطعاً هنگامی که پیج‌های محبوب و پر مخاطب را می‌بینید، این سوال برایتان پیش می‌آید که ادمین این قبیل صفحات از چه ترفندی برای افزایش فالوور استفاده می‌کنند؟ دارا بودن دنبال‌کننده فراوان شرط اصلی برای موفقیت در اینستاگرام است. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که شما را با چند روش مفید و کاربردی برای جذب مخاطب هدفمند آشنا کنیم.

برای افزایش فالوور در سال ۱۴۰۱چه کار کنید؟

با پیج‌های همکار خود در تعامل باشید

یکی از  سودمندترین روش‌ها برای افزایش فالوور همکاری با پیچ‌هایی است که در حوزه کاری شما فعالیت دارند. می‌توانید با ادمین این‌گونه پیج‌ها در دایرکت ارتباط برقرار کنید و تبلیغات مربوط به برند یکدیگر را در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

همچنین بهتر است این اکانت‌ها را فالو کرده و پیگیر فعالیت‌های آن‌ها باشید. این کار باعث می‌شود که مشتریان هدفمند به سمت شما هدایت شوند. مزیت دیگری که همکاری با پیج‌های همکار به همراه دارد، این است که شانس بیشتری برای نشان داده شدن در لیست Suggestion آن‌ها پیدا می‌کنید.

رفتار مخاطبان را آنالیز کنید

تجزیه و تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت عملکردتان می‌شود. با این کار به خواسته‌های مخاطبان پی می‌برید و اقدامات لازم را برای رفع نیازهای آن‌ها به عمل می‌آورید. خود اینستاگرام قابلیتی به نام Insight  را در اختیار صاحبان اکانت‌های تجاری قرار داده است. به کمک این ابزار می‌توانید رفتار دنبال‌کنندگان را بررسی کرده و جذاب‌ترین محتوا را با توجه به نیازهای آن‌ها تولید کنید. انتشار محتوای با کیفیت رضایت مخاطبان را جلب نموده و در نهایت به جذب فالوور بیشتر منجر می‌گردد.

  از کامنت مارکتینگ استفاده کنید

منظور از کامنت مارکتینگ این است که در زیر پست‌های مرتبط با حوزه کسب و کارتان کامنت‌های حرفه‌ای بگذارید. این امر نقش موثری در افزایش فالوور دارد. برای پیدا کردن جدیدترین محتوای مربوط به زمینه فعالیت خود، از هشتگ‌ها استفاده نمایید. بهتر است نظرات خود را زیر آن دسته از پست‌هایی بگذارید که صاحب پیج بلاگر بوده و خود در زمینه فروش محصولات فعالیت نداشته باشد.

و اگر بعد از این کار لایک های خود را با خرید لایک اینستاگرام با کیفیت بالا ببرید میتوانید نتیجه خوبی بگیرید.

تبلیغات آفلاین را برای معرفی برند خود به کار ببرید

تبلیغات آفلاین معمولاً به درد کسانی می‌خورد که دارای کسب و کار سنتی هستند و در عین حال از instagram نیز برای بازاریابی و تبلیغ برند خود استفاده می‌کنند. اگر شما نیز چنین شرایطی دارید، به کمک بروشورهای تبلیغاتی می‌توانید پیج اینستاگرام خود را به دیگران معرفی نمایید. یک روش بسیار موثر در تبلیغات آفلاین این است که آدرس صفحه اینستاگرام را در کارت ویزیت خود درج کنید، تا روز به روز بر تعداد مخاطبان شما افزوده ‌گردد.

قدرت تگ لوکیشن را فراموش نکنید

یکی از روش‌هایی که تاثیر زیادی در  بالا رفتن آمار دنبال‌کنندگان دارد، به کار بردن تگ لوکیشن می‌باشد. به دلیل این‌که اینستاگرام پست‌های مرتبط را به افرادی که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند، نشان می‌دهد؛ این ابزار به طرز شگفت انگیزی منجر به افزایش فالوور می‌گردد.

پروفایل اینستاگرام خود را جذاب کنید

پروفایل در واقع به منزله ویترین فروشگاه اینترنتی شما است. حال اگر پروفایل جذاب نباشد، قطعاً مشتریان را از پیج گریزان می‌کند. برای این‌که صفحه ظاهر زیبایی پیدا کند، ضروری است از عکس‌های باکیفیت در پست‌ها استفاده نمایید. یادتان باشد که اینستاگرام یک پلتفرم تصویر محور است و این تصاویر هستند که در وهله اول مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

برای عکس پروفایل اینستاگرام نیز حتماً یک تصویر مناسب انتخاب کنید و یک بیو عالی بنویسید. همه این  فاکتورها دست به دست هم داده و موجب می‌شود که پیج جذاب و کاربر پسندی داشته باشید.

محتوای سرگرم کننده انتشار دهید

افراد برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود در اینستاگرام عضو هستند. بنابراین با انتشار پست‌های فان و سرگرمی می‌توانید نظر مساعد کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به فالوورهای وفادار خود تبدیل کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که زیاده روی در اشتراک‌گذاری مطالب سرگرم کننده ممکن است که شما را از موضوع اصلی پیج دور کند و نتیجه معکوس در کسب و کارتان داشته باشد.

هر چند وقت یک‌بار اقدام به راه‌اندازی مسابقه نمایید

امروزه بسیاری از پیج‌ها برای جذب مخاطب، مسابقات اینستاگرامی برگزار می‌کنند. یک رقابت جالب و خلاقانه در کنار هدایای با ارزش کاربران را تشویق می‌کند که صفحه شما را دنبال کنند.

از جمله ترفندهای مفید و کاربردی برای جذب مخاطب بیشتر این است که از شرکت‌کنندگان در رقابت درخواست کنید که چند نفر است از دوستانشان را نیز به مسابقه دعوت کنند. با این راه‌کار ظرف مدت کوتاهی شاهد افزایش فالوور در پیج خود خواهید بود.

پست‌های ویروسی به اشتراک بگذارید

پست‌های چالشی باعث می‌شود که تعداد زیادی از کاربران نسبت به آن واکنش نشان دهند. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت داشته باشید، قطعاً در هر حوزه‌ای مطالب بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای اشتراک‌گذاری پست‌های چالشی ایده بگیرید.

با انتشار محتوای چالش برانگیز کاربران تشویق می‌شوند که در بحث شرکت کنند؛ چراکه اصولاً مردم اظهار نظر در مورد موضوعات مختلف را دوست دارند. حتی امکان دارد که سایر اکانت‌ها را در بخش کامنت پست منشن نمایند. پس از این کار پست مانند یک ویروس در کل فضای اینستاگرام منتشر شده و افراد زیادی آن را لایک کرده، یا اقدام گذاشتن کامنت می‌کنند. در این حالت نرخ تعامل پیج اینستاگرام بالا رفته و بر تعداد فالوورها افزوده می‌گردد.

محتوا را در بهترین زمان انتشار دهید

اگر دوست دارید محتوایی که تولید می‌کنید، منجر به افزایش فالوور گردد و کاربران بازخورد خوبی نسبت به آن داشته باشند، لازم است که پست را در بهترین زمان در پیج انتشار دهید. بهترین زمان برای اشتراک‌گذاری محتوا به دنبال‌کنندگان شما بستگی دارد.

به طور کلی زمانی که کاربران در اینستاگرام آنلاین هستند، مناسب‌ترین موقع برای گذاشتن پست جدید می‌باشد. از طریق ابزار آنالیز اینستاگرام یعنی Insights می‌توانید متوجه شوید که ساعات شلوغی پیج شما چه موقعی است.

نتیجه‌گیری

اگر قصد دارید به طور حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت کنید، برای بازاریابی و برندسازی در این فضا ضروری است است که به فکر افزایش فالوور واقعی و علاقه‌مند به حوزه کسب و کارتان باشید. اگر به دنبال اکانت‌های فعال، واقعی و ایرانی هستید، حتماً از خدمات وب‌سایت بای فالوور استفاده نمایید.

خریداری این اکانت‌ها به‌خصوص در مراحل شروع فعالیت تجاری اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. از آن‌جا که این دنبال‌کنندگان واقعی و علاقه‌مند به زمینه کاری شما هستند، موجب رونق تجارتتان خواهند شد.

 

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود