آموزش ساخت لوگوموشن حرفه ای

0 260

لوگوموشن چیست؟

لوگوموشن یا آرم استیشن روشی  پویا و مدرن برای معرفی برند کسب‌وکار است. در صورتی که لوگوموشن شما حرفه ای باشد ، نه‌تنها توجه مخاطب‌ها را به‌خوبی جلب می‌کند، بلکه می‌تواند به‌عنوان یک نشانه یا رابط فرعی در حافظه‌ی تصویریشان ثبت شود. این همان نقطه‌ی عطفی است که به آن محبوبیت برند تجاری می‌گویند.

برای ساخت لوگوموشن به چی نیاز داریم ؟

برای ساخت لوگوموشن نیازمند حداقل یک لوگو یا عکس که نشانه گر کار و بیزینس شما باشد دارید ، سعی کنید برای کسب و کار خود اگر صفحه مجازی ندارید بسازید ، و اگر هم وبسایت داشته باشید که بسیار خوب خواهد بود.

نکته : در صورتی که لوگو ندارید ، میتوانید از وبسایت هایی که رایگان این امکان را به شما میدهند بسازید یا از طریق طراحان گرافیک سفارش دهید.

چجور لوگوموشن بسازیم ؟

در این روشی که برای شما اماده کرده ایم بدون نیاز به هیچ برنامه یا دانش خاصی میتوانید لوگوموشن های فوق العاده و با کیفیتی بسازید.

برای شروع وارد وبسایت لوگوموشن ساز فلت رندر بشید.

این وبسایت ایرانی از فونت فارسی به خوبی پشتیبانی میکنه و مدل های حرفه ای نیمه آماده ای برای ساخت لوگوموشن داره.

بعد از ورود به سایت کلید ساخت ویدیو رو بزنید ، در این وبسایت علاوه بر ویدیو میتوان انواع پوستر و بنرهای گرافیکی ساخت ، ولی ما در این قسمت با ویدیوساز این وبسایت کار خواهیم کرد.

پس از رفتن به قسمت ویدیوساز فلت رندر ، دسته بندی لوگوموشن رو انتخاب کنید تا فقط پروژه های لوگوموشن به شما نمایش داده شود.

توجه داشته باشید این وبسایت به صورت اتوماتیک و همان لحظه برای شما ویدیو میسازید و شما فقط کافیست لوگو و برند خود را در این پروژه های طی یک رابط ساده وارد کنید تا فلت رندر این ویدیو را برای شما بسازد.

پس از پر کردن فیلد های مورد نیاز کلید ساخت در بالا را بزنید و در نهایت در صفحه پرداخت گزینه ساخت رایگان را لمس کرده تا لوگوموشن شما همان لحظه ساخته شود.

 

در زیر یک نمونه از موشن گرافیک هایی ساخته شده در این وبسایت برای شما قرار داده شده است :

 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود