گویندگی تیزر تبلیغاتی با قیمت مناسب

0 310

امروزه با گسترش روزافزون اینترنت و فضای مجازی، افراد بیشتر به مطالعه­ی محتواهای کوتاه خوگرفته­اند و چه بسا این­که گاهی اوقات مطالعه­ی محتوای متنی کوتاه هم از حوصله­ی افراد خارج است.؛ همین امر لزوم استفاده  از گوینده حرفه ای برای گویندگی تیزر تبلیغاتی  را برای شرکت­ها و برندها افزایش می­دهد. زیرا یک محتوای صوتی در عین جذابیت می­تواند خیلی مختصر و مفید محصولات، شرکت­ها، برندها و … را طوری به مخاطب معرفی کند که باعث جذب وی شود!

از طرفی برخلاف محتوای متنی که بهره­بردن از آن برای مخاطب نیازمند وقت کافی است، ساختار محتوای صوتی طوری است که در زمان­ها و مکان­های مختلف مثل هنگام پیاده­روی، هنگام استراحت و … نیز می­توان از آن استفاده کرد؛ همین امر باعث افزایش مخاطب در این زمینه می­گردد.  پس می­توان از این مورد نیز به عنوان مزیت دوم محتوای صوتی نسبت به محتوای متنی یاد کرد.

با این اوصاف می­توان این گونه نتیجه گرفت که شرکت­ها و برندها برای معرفی خود و محصولاتشان و جذب مخاطب بیشتر در این زمینه، نیازمند محتوای صوتی و به دنبال آن نیازمند گوینده برای سفارش گویندگی و تولید این نوع محتوا هستند.

در ایران به دلیل قیمت بالای گویندگی تیزر و نریشن عمده کسب و کارها از این امکان برخوردار نیستند تا بتوانند برای معرفی خدمات و محصولات خود از  گوینده استفاده و بتوانند با مشتری تعامل برقرار کنند

اما وبسایت دالبی با ۹ گوینده حرفه ای و تعرفه های مناسب می تواند پیشنهاد مناسبی برای سفارش گویندگی نریشن,معرفی  سایت ، محصول و خدامات شما باشد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود