روش قرارگرفتن سریع در صفحه اول گوگل

8 1,167

چرا سئو اهمیت دارد؟

با دیجیتال شدن هرچه بیشتر کسب و‌کارها و فعالیت‌های اقتصادی، SEO اهمیت زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که بیشتر فعالیت‌های اقتصادی به سرعت در حال انتقال به فضای مجازی هستند، فعالیت قوی و مستمر در فضای وب برای مطرح شدن و موفقیت کسب وکارها به عاملی بسیار مهم و تعیین کننده تبدیل شده است. یکی از راه‌های مطرح شدن در فضای مجازی، کار کردن بر روی سئوی سایت‌تان به‌منظور رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و دست یافتن به صفحه یک گوگل است. شما میتوانید با یادگیری SEO توسط مقالات آموزشی https://webayandeh.com/seo-tutorial/articles/ خودتان به بهینه سازی وب سایت تان بپردازید.

سئو و صفحه یک گوگل

گوگل برای خدمت‌رسانی بهتر به کاربران خود از پارامتر‌های خاصی استفاده می‌کند. سئو با در نظر گرفتن این پارامترها باعث می‌شود محتوای سایت شما از نظر گوگل ارزشمند تشخیص داده شود و در نتیجه سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

با سئو یک گام جلوتر از رقبا

کاربران موتورهای جستجو معمولاً چیزی را سرچ می‌کنند که به آن نیازمند هستند، بنابراین با مطرح شدن در موتورهای جستجو می‌توان همیشه یک گام جلوتر از رقبا با مشتری‌ها ارتباط برقرار کرد که این کار در رقابت بسیار حائز اهمیت است.

سئو سکوی افزایش اعتبار کسب و کار

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نشان دهنده اعتبار کسب و‌کار شماست. با تولید محتوای ارزشمند و استفاده از سئو می‌توانید نشان دهید شما در حوزه کاری خود بسیار حرفه‌ای هستید و از این طریق برای کسب وکار خود اعتبار کسب کنید.

سئو و جذب ترافیک کاملاً هدفمند

یکی از مشکلاتی که در نتیجه سئوی نامناسب پیش می‌آید هدفمند نبود است، شما با سئو می‌توانید بازدید سایت خود را متناسب با هدف کسب وکارتان بالا ببرید و در نتیجه آن به شکلی هدفمند مشتری‌های خود را جذب کنید.

خدمات سئو سایت چیست؟
سئو سرواژه عبارت « Search Engine Optimization »، به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو مانند کتابخانه بزرگی هستند که اطلاعات زیادی را دریافت کرده‌اند تا در اختیار کاربران خود قرار دهند. برای موتورهای جستجو رضایت کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین تمام سعی خود را می‌کند تا مناسب‌ترین و مرتبط‌ترین محتوای موردنیاز کاربران را با بهترین تجربه کاربری در اختیار آن‌ها قرار دهد.
برای رسیدن به این هدف موتورهای جستجو دارای پارامترهای مشخصی هستند تا بتوانند محتوای ارزشمند را تشخیص دهند و آنها را با رتبه‌ی بالاتری در گوگل در اختیار کاربران قرار دهند.
خدمات سئوی سایت شامل تمام کارهایی می‌شود که سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه کند و باعث رتبه گرفتن آن شود. این خدمات شامل تقویت سایت از لحاظ تکنیکی، سئوی داخلی سایت و درنهایت سئوی خارجی سایت می‌شود.
تکنیکال سئو: تکنیکال سئو یکی از مهم‌ترین خدمات سئوسایت است. در تکنیکال سئو سعی می‌کنیم سایت را به لحاظ تکنیکی تقویت کنیم؛ به عنوان مثال سرعت سایت را ارتقاء دهیم، فضای میزبانی و دامنه مناسبی برای آن تعیین کنیم، و درنهایت نسخه موبایل و ویندوز مناسبی برای آن تهیه کنیم.
سئوی داخلی: بعد از آنکه سایت از لحاظ تکنیکی تقویت شد، در مرحله دوم از خدمات سئو باید محتوای مناسبی برای سایت تدارک دهیم و آن را به شکل درست و با توجه به قوانین سئو در سایت قرار دهیم و همچنین لینک‌سازی مناسبی بین مطالب و بخش‌های مختلف سایت ایجاد کنیم.
سئوی خارجی سایت: تمام اقداماتی که برای ایجاد محبوبیت و اعتبار سایت شما خارج از سایت‌تان انجام می‌شود سئوی خارجی سایت نام دارد، در این مرحله از خدمات سئو هدف این است که کاربران از طریق لینک‌های خارجی وارد سایت شما شوند و در نتیجه آن بازید از سایت شما به شکل هدفمندی افزایش یابد.

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

اگر خدمات سئو به شکل اصولی و با ترتیب درست انجام شود، باعث می‌شود سایت شما توسط گوگل دارای محتوای ارزشمند تشخیص داده شود و در رتبه بندی موتور جستجو آن را در صفحه‌ی اول به کاربران پیشنهاد دهد.

چرا خدمات سئو تیم وب آینده؟

تیم خدمات سئو وب‌آینده از افرادی خلاق و متخصص تشکیل شده است، و با داشتن بیش از 5 سال سابقه و کارکردن با بیش از 20 کسب وکار معتبر توانسته تعهد در خدمات خود را ثابت کند. تیم سئو وب آینده با داشتن درک روشنی از نیاز مشتریان خود می‌تواند خدمات سئو را با تیم سازی حرفه‌ای به شکلی کارآمد انجام دهد.

خلاق و متخصص

موتورهای جستجو دارای الگوریتم‌های پیچیده‌ای هستند و انجام خدمات سئو در برخی از مراحل بسیار پیچیده است و اگر به‌درستی انجام نشوند ممکن است باعث بی‌اثر شدن دیگر زحمات شود، وب‌آینده از افراد خلاق و متخصص تشکیل شده است که در زمینه سئو خبره هستند.

تعهد در خدمات

کار کردن بر روی سئو سایت نیازمند مداومت و پیگیری است تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود، تیم تخصصی وب‌آینده با تعهد در خدمات خود شما را تا رسیدن به نتیجه دلخواه‌تان و رتبه گرفتن در گوگل از طریق انجام خدمات سئو همراهی می‌کند.

درک نیاز مشتریان

انجام خدمات سئو متناسب با نیاز مشتریان به منظور رشد هدفمند در رتبه‌بندی گوگل برای کسب وکارها از اهمیت زیادی برخوردار است. وب‌آینده با درک نیاز مشتریان آن‌ها را برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب‌شان در گوگل همراهی و راهنمایی می‌کند.

تیم‌ سازی حرفه‌ای

انجام خدمات سئو دارای مراحل مختلف و تخصصی است، وب‌آینده با تیم سازی حرفه‌ای خود برای انجام تخصصی هریک از مراحل سئو افراد متخصص و خبره را در یک تیم گرد هم آورده است تا بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

مزایای استفاده از خدمات سئو:

1. افزایش هدفمند بازدید سایت
2. تجربه کاربری بهتر مشتریان
3. رتبه گرفتن در گوگل
4. افزایش فروش

سوالات متداول «خدمات سئو»

1. رسیدن به صفحه اول گوگل از طریق خدمات سئو چقدر طول می‌کشد؟

نمایش سایت در صفحه اول گوگل مهم‌ترین هدف تمام کسانی است که از خدمات سئو استفاده می‌کنند، اما انتظار یک شبه به این هدف رسیدن درست نیست.
رسیدن به صفحه اول گوگل از طریق خدمات سئو بسته به نوع کسب وکار، کلمات کلیدی، وضعیت رقبا و میزان فعالیت و سابقه سایت بین 3 تا 6 ماه متفاوت است و در برخی موارد ممکن است تا یک سال هم طول بکشد.
بنابراین حتی بعداز گذشتن چند هفته و کار کردن برروی طراحی سایت و انجام تمام تکنیک‌ها و اصول اولیه، اگر هنوز صفحه شما در صفحه اول گوگل نمایان نشد ناامید نشوید، صبور باشید. پروسه سئو سایت یک پروسه طولانی مدت و زمان‌بر است و مهم‌ترین نکته در موفقیت در آن تداوم و استمرار در فعالیت است.

2. آیا می‌توانیم خودمان خدمات سئو وب‌سایت خودمان را انجام دهیم؟

خدمات سئو شامل مراحل متعدد و تخصصی است. انجام مراحل سئو سایت در برخی مراحل می‌تواند بسیار پیچیده و حساس باشد که اشتباه در هر مرحله ممکن است زحمات مراحل دیگر خدمات سئو مانند داشتن محتوای خوب را بی‌تاثیر کند.
بنابراین انجام خدمات سئو نیازمند آموزش و تجربه کافی است که دستیابی به آنها مستلزم زمان گذاشتن برای به دست آوردن مهارت و تجربه است، پس اگر می‌خواهید خودتان خدمات سئو سایت‌تان را انجام دهید باید به این نکته توجه کنید و زمان و هزینه لازم را برای یاد گرفتن این تخصص صرف کنید. برای آشنایی بیشتر درمورد سئو و مهارت‌های لازم آن می‌توانید از مقالات و محتواهای آموزشی موجود در وب‌سایت وب‌آینده استفاده کنید.

3. آیا صرف هزینه برای انجام خدمات سئو واقعاً ارزشش را دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم اگر می‌خواهید در کسب وکار خودتان به‌روز و پیشرو باشید، درمیان رقبای خود به عنوان یک برند سرآمد شناخته شوید و همیشه شیرین‌ترین و بهترین پروژه‌ها را از آن خود کنید لازم است به شکل قوی در فضای مجازی فعالیت کنید و در موتورهای جستجویی مانند گوگل دارای رتبه بالا باشید.
با انجام خدمات سئو می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید. همچنین از طریق سئوی سایت می‌توانید ترافیک سایت خودتان به شکل هدفمندی افزایش دهید که این بهترین راه برای تبلیغ کردن است زیرا کاربران موتورهای جستجو معمولاً آن چیزی را جستجو می‌کنند که خواهان آن هستند.
بنابراین سئو سایت مسیر سرراست‌تر و کارآمدتری از دیگر روش‌های برای تبلیغات و افزایش فروش است. از طریق انجام خدمات سئو، و رتبه گرفتن و نمایش در صفحه اول گوگل، می‌توانید برند خود را به عنوان یک برند حرفه‌ای و شناخته شده در حوزه کاری خودتان معرفی کنید و از این طریق برای برندتان اعتبار کسب کنید.

4. آیا خرید بک لینک برای افزایش بازدید سایت موثر است؟

داشتن لینک در سایت‌هایی خارج از سایت خودتان یا به بیان بهتر میزان محبوبیت شما در وب یکی از مراحل خدمات سئو به نام سئوی خارجی سایت است. شما می‌توانید به شکل قانونی از طریق:
• تولید کتاب‌های الکترونیکی مرتبط با کسب‌وکارتان و قرار دادن آن در سایت‌های مربوط به کتاب.
• تولید محتواهای ویدئویی مرتبط با فعالیت سایت و به اشتراک‌گذاری در وب‌سایت هایی مانند آپارات، ویمئو و یوتیوب و لینک دادن به سایت.
• قراردادن لینک سایت در انجمن‌های وب فارسی و انگلیسی.
• نوشتن مقاله و انتشار محتوا در وب‌ سایت‌هایی مثل لینکدین و ویرگول و لینک دادن به سایت.
• فعالیت متسمر و تولید محتوا در سوشال‌ مدیاهایی مثل اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام، یوتیوب، توییتر و لینک‌دادن به سایت
بک لینک‌های سایت‌تان در سایت‌های دیگر را تقویت کنید. اما خرید بک لینک از نظر گوگل کاری غیرقانونی است و درصورتی که متوجه شود هم سایت خریدار و هم سایت فروشنده را جریمه می‌کند. با این وجود عده‌ای این کار را انجام می‌دهند و اگر توسط گوگل شناسایی نشوند در سئو نتایجی به دست می‌آورند.

5. خدمات سئو چگونه انجام می‌شوند؟

موتورهای جستجو از جمله گوگل مانند کتابدارهای کتابخانه‌ی بزرگی هستند که اطلاعات زیادی را دریافت می‌کنند. این موتورها برای اینکه این اطلاعات را به درستی در اختیار کاربران خود قرار دهند دارای الگوریتم‌ها و پارامترهای خاصی هستند که از طریق آنها محتواهای ارزشمند را تشخیص داده و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.
خدمات سئو با در نظر گرفتن این پارامترها بر روی قسمت‌های مختلف سایت کار می‌کند تا سایت توسط گوگل دارای محتوای ارزشمندی شناخته شود و در رتبه بندی گوگل رتبه بالاتری کسب کند. این خدمات شامل سه مرحله زیر می‌باشد:

1. تکنیکال سئو
2. سئوی داخلی
3. سئوی خارجی

 

این محتوا برگرفته از سایت webayandeh می باشد که برای مطالعه مطالب بیشتر به آدرس اینترنتی https://webayandeh.com مراجعه فرمایید.

8 دیدگاه
  1. مهدوی می گوید

    سلام.
    میشه چندتا ترفند برای رسیدن به صفحه اول گوگل بگین؟
    نکته های طلایی رسیدن به صفحه یک گوگل رو اگر بگین تا استفادهکنیم ممنون میشم.

  2. حسین صفری می گوید

    مرسی بابت این محتوا. واقعا بعضی ها اصن راجع به ترفندهای گول و نکات رسیدن به صفحه اول گوگل صحبت نمیکنن.

    سپاسگزارم

  3. حمیدرضا دولوپر می گوید

    واقعا رفتن به صفحه اول گوگل چه طوریه؟
    یعنی رسیده به صفحه اول گوگل انقد راحته؟

  4. فرید رودکی_سئو می گوید

    بهترین قسمت محتواتون سوالات متداول خدمات سئو بود. واقعا پرسش و پاسخ سئو یی خوبی بود و آموزنده.
    اگر بخواید بنده میتونم به عنوان سئوکار با شما همکاری کنم. من اطلاعات خوبی در زمینه سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل دارم.
    برای رسیدن به صفحه اول گوگل چند نمونه کار هم دارم.
    چندین سال هم تجربه رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل رو دارم.
    ایمیل بنده جهت همکاری
    behtarinseokar@gmail.com
    فرید رودکی سئوکار

  5. منشی کوروش می گوید

    سلام
    لطفا درباره سه ترفند رسیدن به صفحه اول گوگل پیام مختاری نیا رو توضیح بدین.

    میگن یه وبینار برگزار کرده و سه ترفند گوگل گفته که میشه به صفحه یک گوگل رسید.

    تشکر

  6. موهیاتونم می گوید

    سلام.
    به نظرم رسیدن به صفحه 1 پوگل ترفند نمی خواد. باید سئو رو مفهومی یاد گرفت. وگرنه اگه ترفند رسیده به صفحه اول گوگل وجود داشت الان همه صفحه 1 گوگل میشدن.
    پس علم سئو می خواد و پشتکار و صبر. با این ها راحت میشه به صفحه یک گوگل رسید.

    1. SEO expert می گوید

      بله درسته. اما اما همون درک سئو و یادگیری مفهومیش خودش ترفنده. مثلا دوره بابک بنیادی تولینک سازی ترفندهایی رو میگه که لذت میبری یا دوره سئو شتاب دی ام نکاتی رو بیان میکنه که تو هیچ کدوم از دوره های رایگان مثل ابزاروردپس و راه دی ام هم نگفتن.

  7. وبینارسرا می گوید

    سلام

    ای سمینار یه وبینار آموزش ترفندهای رسیدن به صفحه اول گوگل برگزار کرد. حتما شرکت کنید.

یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود