تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70

0 304

قیمت تاچ ال سی دی a70 با توجه به فناوری هایی که سامسونگ در تولید این ال سی دی از آن استفاده کرده است، واقعاً مقرون به صرفه می باشد. با توجه به امکاناتی که در این صفحه نمایش شاهد آن هستیم، به راحتی می توانیم آن را از جمله خوب های بازار بنامیم. اگر نخواهیم این ال سی دی را با پرچم داران سامسونگ و اپل مقایسه کنیم، حتی می توان به آن لقب عالی را نیز داد. فناوری ها و امکانات زیادی در این ال سی دی وجود دارد که خیلی از کاربران شناختی نسبت به آن نداشته و تنها با شنیده ها و چند عدد و رقم آن را می شناسند. برخلاف حرف های کلیشه ای همیشگی درباره تاچ ال سی دی های سامسونگ در این متن قصد داریم کمی تخصصی تر و حرفه ای تر به این قطعه از موبایل های هوشمند بپردازیم.

مشخصات تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70

صفحه نمایش سامسونگ A70 یک صفحه نمایش لمسی خازنی است که با فناوری جذاب سوپر امولد ساخته شده است. این ال سی دی 6.7 اینچی دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2400 پیکسلی است که در تراکم پیکسلی خوب 393 ppi را نیز دارد. داشتن این تراکم پیکسلی برای صفحه نمایشی با بزرگی 6.7 اینچی واقعا نمی تواند تعریف یک ال سی دی میان رده را داشته باشد. همچنین سامسونگ از کورنینگ گوریلا گلس 3 نیز برای محافظت از این ال سی دی استفاده نموده است که می تواند خبر خوبی برای کاربارن این موبایل باشد. استفاده از محافظ شیشه ای باعث شده تا کاربران کمتر با خرابی ها و شکستگی های ال س یدی روبرو شوند.

تاچ ال سی دی سوپر امولد گلکسی سامسونگ a70 را بهتر بشناسیم.

قیمت تاچ ال سی دی a70 شاید بیشتر به ال سی دی های میان رده نزدیک تر باشد تا اینکه شاهد حضور سوپر امولدهای جذاب سامسونگ روی آن باشیم. این فناوری که نسخه ارتقاء یافته امولد و اولد گوشی های قبلی سامسونگ هستند، از جمله تولیدات منحصر به فرد این کمپانی می باشند که به صورت اختصاصی روی گوشی های خود استفاده کرده است. وجود سنسورهای لمسی یکپارچه باعث شده تا این نمایشگرهای سامسونگ در عین داشتن درخشندگی و کیفیت تصویر بهتر، مصرف انرژی بسیار پایین تری نسبت به مدل های قبلی هم داشته باشند. از این گذشته وزن این مدل از ال سی دی های سامسونگ کمتر هم شده تا در نهایت یک موبایل با کیفیت بهتر و وزن بهینه تر برای کاربران به ارمغان آورد.
هر چند در بازار نمونه های تقلبی تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70 را نیز شاهد هستیم، اما کاربران باید با مطالعه مقاله های آموزشی در زمینه تشخیص ال سی دی های تقلبی از اورجینال بتوانند گوشی خود را از چنین قطعاتی در امان نگه دارند. در سایت mobilekomak.com می توانید مجموعه ای کامل از ترفندهای تشخیص تاچ ال سی دی اورجینال از تقلبی را مشاهده کنید.

اجزای تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70

یکی دیگر از موارد مهمی که درباره تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70 لازم است کاربران این موبایل بدانند، اجزای تشکیل دهنده این قطعه می باشد. مجموعه تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70 از سه بخش مختلف تشکیل شده است. بالاترین لایه این قطعه همان کورنینگ گوریلا گلس 3 یا صفحه گلس محافظ است که با محیط بیرون در ارتباط می باشد. این قطعه تنها وظیفه محافظتی داشته و نقش دیگری ندارد. در زیر گلس تاچ گوشی قرار دارد و در نهایت پایین ترین لایه که لایه سوم است، ال سی دی این مجموعه قرار می گیرد.
حال این اجزا را باید در هنگام خرابی های ال سی دی موبایل نیز به همین صورت باید تجزیه و تحلیل نمایید. یعنی در صورت بروز شکستگی ظن اول به گلس خواهد بود. در صورت ترک برداشتن و یا شکستن گلس این امکان وجود دارد تا بدون نیاز به تعویض کل تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70 تنها با تعویض گلس گوشی، فرایند تعمیر آن را انجام داد. اما در صورتی که شکستگی از گلس عبور کرده و به تاچ یا ال سی دی رسیده باشد، چاره ای جز تعویض کل این قطعه نخواهید داشت.

تعویض تاچ ال سی دی گلکسی سامسونگ a70 در موبایل کمک

حال که با مشخصات و قابلیت های صفحه نمایش سامسونگ A70 بیشتر آشنا شدید، بایستی درک کرده باشید که در هنگام بروز خطا و ایراد در این قطعه:
⦁ هم باید از قطعات جایگزین اورجینال و اصلی استفاده نمایید.
⦁ هم بایستی وظیفه تعویض و تعمیر آن را نیز به تعمیرکار حرفه ای و کارکشته بسپارید.
در صورت رعایت نکردن هر کدام از موارد بالا، این عملیات به خوبی انجام نخواهد پذیرفت. در موبایل کمک اما حرفه ای ترین تعمیرکاران موبایل سامسونگ گرد هم آمده اند تا کل این فرایند را در کمتر از چند ساعت و با بهترین کیفیت و همچنین گارانتی برای شما به سرانجام برسانند.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
یک پاسخ بگذارید

ایمیل شما منتشر نمی شود